Sukces Legendary Edition przekonał głównego scenarzystę Mass Effect do opuszczenia BioWare

Po 19 latach pracy weteran BioWare Mac Walters ogłosił w styczniu odejście ze studia. Przed odejściem Walters był dyrektorem projektu przy przeboju Mass Effect: Legendary Edition, w ramach którego powstała oryginalna trylogia Mass Effect, której pomyślne wydanie wydawało się właściwym tonem zakończenia działalności.

W wywiadzie z Minimum maksimum (Dzięki, gry komputerowe), Walters wyjaśnił powody swojego odejścia z BioWare, wyjaśniając, że Legendary Edition było dla mnie „projektem bardzo udanym w tym sensie, że zespół był zdrowy i naprawdę się dogadywaliśmy, a poza tym oczywiście odnieśliśmy sukces krytyczny i finansowy ” i że „Czułem, że to ukłon w stronę wszystkich rzeczy, które zrobiłem w Mass Effect. Po tym nie chcę już robić żadnego Mass Effecta. Po co kusić los?

I chociaż nadszedł czas, aby odejść od Mass Effect, nie oznacza to, że Walters skończył już z opowieściami science-fiction. Niedawno przejął stery Płaszcz przywódczy W nowym studiu tzw Niewypowiedziane światy. Niewiele jest szczegółów na temat pierwszego projektu studia, poza tym, że jest to „przygodowa gra akcji z niedalekiej przyszłości, osadzona w oszałamiającym świecie pełnym tajemnic i eksploracji”.

READ  PlayStation spodziewa się wielkich świątecznych wyprzedaży, a PS5 jest teraz „w pełni zaopatrzone” po raz pierwszy od premiery

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *