Tak, Sony pomogło ulepszyć Final Fantasy 16 na PS5

Zdjęcie: Push Square

zauważyliśmy na naszej stronie Zapowiedź Final Fantasy 16 na PS5 Ta nadchodząca gra RPG wydaje się miejscami na równi z własną produkcją, więc nic dziwnego, że inżynierowie Sony pomogli Square Enix w opracowaniu gry. Właściciel platformy oczywiście wykupił czasowo wyłączność na tytuł — ale producent Naoki Yoshida przyznał, że zaangażowanie organizacji wykracza poza tylko kapelusz finansowy.

„Z naszego punktu widzenia wsparcie techniczne, które otrzymujemy od producenta sprzętu, ma ogromny wpływ na podpisanie umowy [exclusivity],” Powiedzieć 4 zagłuszaczetłumaczone przez Genki_JPN NA Świergot. „Była część, którą opracowywaliśmy z inżynierami Sony, którzy dokładnie znają sprzęt do podstaw, i otrzymaliśmy hojne wsparcie w zakresie optymalizacji, z którym nie bylibyśmy w stanie poradzić sobie sami”.

Yoshida dodał, że tworząc dla jednej platformy, był w stanie poświęcić wszystkie swoje zasoby i siłę roboczą, aby jak najlepiej wykorzystać PS5 — co jest bardzo widoczne podczas grania w tę grę.

Oczywiście ogromne sumy pieniędzy są nadal zaangażowane w takie ekskluzywne metamorfozy, ale z tego, co widzieliśmy, Final Fantasy 16 to coś więcej niż maksymalne wykorzystanie swojej sytuacji. Gra wygląda i działa tak, jakby została stworzona przez PS Studios, i to jedna z największych pochwał, jakie możemy jej wystawić.

READ  Dave twierdzi, że retoryka „Palworld stracił X% swojej bazy graczy” jest „leniwa”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *