Taylor Swift, potęga popkultury, utrzymuje „Sunday Night Football” na najwyższych oglądalności

Notatka redaktora: Wersja tego artykułu po raz pierwszy pojawiła się w biuletynie Rzetelnych Źródeł. Zapisz się tutaj, aby otrzymywać nasze codzienne podsumowanie przedstawiające ewoluujący krajobraz medialny.



CNN

Oceny są jednym z najśmielszych marzeń nadawcy.

Thriller „Chiefs-Jets”, w którym wystąpiła Taylor Swift i gwiazdorska obsada, a związek gwiazdy popu z Travisem Kelcem rozkwitał w oczach opinii publicznej, oglądał średnio 27 milionów widzów, jak podała w poniedziałek stacja NBC, co czyni go najchętniej oglądanym w niedzielę. Występuje od lutego podczas Super Bowl.

Stream, który zaobserwował gwałtowny wzrost liczby widzów o ponad 2 miliony kobiet, niewątpliwie swoje rekordowe wyniki zawdzięcza Swiftowi, którego obecność po raz kolejny wywołała falę szumu, która skutecznie przyćmiła samą grę.

Według NBC mecz w telewizji i na platformach streamingowych oglądało 29,4 miliona widzów. Według danych Nielsen Fast National na oglądalność wpływała częściowo wyższa oglądalność wśród kobiet, w tym wzrost o 53% wśród nastolatek. NBC, która w dużym stopniu oparła się na wyglądzie Swift i wycięła jej materiał na żywo przez cały mecz Co najmniej 17 razystwierdził, że był to najczęściej transmitowany mecz NFL w sezonie zasadniczym w historii.

Dla porównania World Series 2022 przyciągnęło mniej niż połowę widowni – ostatni szósty mecz serii obejrzało 12,8 miliona widzów. Przełomowy mecz finałów NBA 2023 przyciągał średnio 13,1 miliona widzów. Bez wątpienia duże liczby, ale daleko im do niezwykłej oglądalności niedzielnego meczu w East Rutherford.

Wysoki wzrost oglądalności to kolejny punkt danych, który podkreśla potęgę rozrywki, jaką Swift stała się w ostatnich latach, a grono fanów Swifties ikony popu stało się tak duże, że obecnie jest w stanie przyćmić „Sunday Night Football”.

Naturalnie liga NFL cieszy się z nowo odkrytej miłości Swifta do świńskiej skóry, co również doprowadziło do znacznego wzrostu sprzedaży towarów. Na jednym z kont w mediach społecznościowych głównym poniedziałkowym zdjęciem była seria zdjęć Swifta w akcji. Z tego powodu w biografii NFL można przeczytać: „Mieliśmy dziś z tobą najlepszy dzień”, co jest oczywistym nawiązaniem do piosenki Swifta „Best Day”.

READ  Norm MacDonald zostawił godzinę nowego materiału na ostatnią ofertę specjalną

Wygląda na to, że Swift osiągnęła własny poziom i nie jest już taka jak ktokolwiek inny. Latem została pierwszą artystką, która zgromadziła 100 milionów słuchaczy na Spotify. „Runda Eras” – która wymagała wezwania Ticketmaster do Kongresu – pobudziła gospodarkę (nawet Fed to zauważył) i może ostatecznie wygenerować 5 miliardów dolarów wydatków konsumenckich. Jej nadchodzący musical będzie wielkim hitem w kinach na całym świecie i nawet analitycy są nieco zmęczeni formułowaniem stałych przewidywań, biorąc pod uwagę jej zdolność do ciągłego przekraczania oczekiwań.

Są celebryci, ale jest też Swift, współczesny król Midas, przy którym inne gwiazdy o dużej mocy wydają się małe w porównaniu.

I choć zdolność Swifta do przyciągania dużej – i młodej – publiczności jest niezrównana, przypomina to także o ogromnej sile przyciągania wydarzeń sportowych na żywo, podczas których rzadka ośmiocyfrowa widownia włącza się, by wspólnie, do woli, wspólnie przemierzać kolejkę górską emocji. -albo-nie-to momenty, w których gryzie się paznokcie.

To niespotykane losowanie nie jest tajemnicą dla gigantów medialnych, którzy od kilku lat płacą ogromne sumy za prawa do transmisji. Jednak w miarę jak krajobraz płatnej telewizji stale się pogarsza, drogie prawa sportowe stają się coraz rzadszym sposobem na zgromadzenie ogromnej widowni. Ponieważ krajobraz w dalszym ciągu szybko zmienia się ze transmisji strumieniowej na transmisję strumieniową, posiadacze praw stają przed poważnym dylematem: płacić za przesyłanie strumieniowe gier i zbierać pieniądze od reklamodawców na końcu tęczy lub oglądać, jak konkurenci (i Swift) świętują wielkie noce, takie jak niedziela.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *