Twórcy Octopath Traveler 2 o celach serii, pierwszej grze z przeskakiwaniem na PlayStation i nie tylko

Jedną z cech wyróżniających Octopath Traveler jest możliwość rozgrywania historii różnych bohaterów. Jak trudno jest zebrać tak wielu głównych bohaterów w jednej grze? Jak podchodzisz do tego rodzaju opowiadania?

Keisuke Miyauchi, reżyser: Tworząc grę Octopath Traveler, najpierw zaczynamy od dopracowania wszystkich szczegółów świata, w którym zostanie osadzona. Obejmuje to takie rzeczy, jak ogólny charakter epoki, w której jest osadzona, jakie kultury i cywilizacje istnieją na różnych obszarach geograficznych i jacy ludzie żyją na tym świecie.

Po pracy nad tymi drobnymi szczegółami przyglądamy się, jakie historie mogłyby realistycznie rozgrywać się w różnych częściach świata, który zbudowaliśmy. Takie podejście sprawia, że ​​chociaż mamy do czynienia z ośmioma głównymi bohaterami, udało nam się napisać dla nich wszystkich podstawowe historie.

Gdybyśmy pisali historie dla każdej postaci w całkowicie swobodny i nieskrępowany sposób, z dowolnymi tematami, które nam się podobają, mogłoby to łatwo doprowadzić do niemożliwego do opanowania bałaganu narracji, z nadmiernie heroicznymi opowieściami, które nie miałyby miejsca w świecie lub historiami, które wydają się część minionej epoki.

Czy dokonaliście jakichś ulepszeń w rozgrywce i walce w Octopath Traveler II w porównaniu do
pierwszy mecz?

Miyauchi: Przede wszystkim umożliwiliśmy przełączanie między dniem a nocą za naciśnięciem jednego przycisku. To naprawdę prosty mechanizm, ale sam w sobie jest naprawdę zabawny, więc chciałbym, aby gracze go wypróbowali. Przechodzenie między utworami muzycznymi jest również płynne i przyjemne, więc polecam również przyjrzeć się temu.

Jeśli chodzi o rozgrywanie historii, poprzednia gra zorganizowała historię każdej postaci w płaskim formacie w czterech rozdziałach, ale w Octopath Traveler II historia każdej postaci jest zorganizowana inaczej i wydaje się, że grasz w zupełnie inną grę RPG w każdym jeden.

W bitwie nowa mechanika „Lasent Force” oznacza, że ​​podczas walki może się wydarzyć wiele różnych wydarzeń i wyników, zwłaszcza w przypadku walk z bossami. Oznacza to również, że bossowie używają różnorodnych ataków i bardziej taktycznie myślą o tym, jak walczysz i jak wybierasz drużynę.

READ  Apple potwierdza, że ​​błąd iOS 16 wpływa na aktywację nowego urządzenia, gdy zaczynają napływać zamówienia na iPhone’a 14
Wywiad z Octopath Traveler 2

Na koniec, czy masz jakieś rady dla nowych graczy Octopath Traveler? Jakieś wskazówki lub wskazówki?

Miyauchi: Gry Octopath Traveler naprawdę pozwalają ci trochę „oszukiwać”. Znajdziesz coraz więcej
Te małe sposoby na ułożenie talii na twoją korzyść podczas eksploracji na boki, wypróbowywania poleceń polowych na różnych NPC i zagłębiania się w lochy (na przykład możesz odkryć potężną broń lub skromnych mieszkańców miasta, którzy w rzeczywistości ukrywają wielką moc).

Dlatego radzę nie podążać tylko za głównym wątkiem fabularnym i cieszyć się odkrywaniem poza utartymi ścieżkami tak bardzo, jak to możliwe!


Grałeś w Octopath Traveler II? Chcesz śledzić serię? A może zagrasz w pierwszą grę na PlayStation? Wybierz się na kolejną przygodę w sekcji komentarzy poniżej.

Dziękujemy Takahashi-san i Miyauchi-san za poświęcenie czasu na udzielenie odpowiedzi na nasze pytania. Specjalne podziękowania dla Michaela Bryanta i zespołu Square Enix za umożliwienie przeprowadzenia tego wywiadu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *