Uważa się, że 13-latek jako pierwszy od 40 lat pokonał Tetrisa

Aktualności


Uważa się, że 13-letni gracz jest pierwszą osobą, która pokonała Tetrisa 40 lat po jego wynalezieniu.

„O mój Boże… Zaraz zemdleję!” Willis Gibson sapnął podczas transmisji na żywo 21 grudnia, gdy zdał sobie sprawę, że osiągnął poziom 157, przełamując klasyczną grę, w którą wielu wierzyło przez lata, że ​​osiągnął dopiero poziom 29.

„Nie czuję palców” – wymamrotał oszołomiony nastolatek z Oklahomy, opadając z powrotem na krzesło i wydawało się, że hiperwentyluje po swoim nieoczekiwanym osiągnięciu.

„Kiedy zaczynałem grać w tę grę, nie spodziewałem się, że ją złamię lub pokonam” – napisał Gibson, który zaczął grać w tę klasyczną grę, gdy miał 11 lat. Według popularnej nauki.

Ukończenie gry zajęło młodemu nastolatkowi mniej niż 38 minut, po dziesięcioleciach, gdy inni gracze próbowali tego samego.

Willis Gibson był oszołomiony, gdy w zeszłym miesiącu podczas transmisji na żywo wydawało się, że pokonał grę w Tetris. YouTube/Blue Scotty

Firma Tetris potwierdziła, że ​​młody gracz jako pierwszy dowiedział się, że osiągnął „niesamowity” poziom gry, która powstała w Związku Radzieckim w 1984 roku i trafiła na rynek amerykański cztery lata później.

„Kiedy w tym roku świętujemy 40. rocznicę Tetrisa, takie momenty naprawdę ukazują pasję i poświęcenie fanów Tetrisa” – Maya Rogers, dyrektor generalna Tetris, powiedziała Popular Science o osiągnięciu Gibsona.

Uważa się, że nastolatek jest pierwszą osobą, u której w grze pojawił się „ekran zabijania”. YouTube/Blue Scotty

Dodała: „Gratulacje dla „Blue Scuti” za osiągnięcie tego niezwykłego osiągnięcia, osiągnięcia, które przekracza wszelkie wcześniejsze granice tej legendarnej gry” – korzystając z konta YouTube Gibsona.

„To monumentalne osiągnięcie nie tylko otwiera nowe możliwości w świecie Tetrisa, ale także rozpala nasze oczekiwanie na jego przyszłość. Przed nami niesamowita podróż!”

Willis Gibson gra w Tetrisa od 11 roku życia. Wikipedia/aGameScout

W grze Tetris gracze układają spadające klocki w poziome linie, gdy spadają one z rosnącą prędkością.

Popular Science zauważyło, że przez większą część historii gry nawet najbardziej oddani gracze uważali, że poziom 29 jest najwyższym celem, jaki mogą osiągnąć.

READ  Google obiecał naprawić Gemini i pewne ulepszenia już wprowadzono
Gibson osiągnął 57 poziom gry, zanim wydawało się, że powoduje awarię systemu. YouTube/Blue Scotty

Na tym poziomie spadające klocki zaczęły poruszać się tak szybko, że bardzo trudno było je przesuwać razem z kontrolerem.

Jednak w 2010 roku amerykański gracz Thor Akerlund osiągnął 30 poziom, korzystając z nowej metody zwanej „hiper-tapowaniem” – pomagając innym przekraczać nowe granice.

Jednak według stanu na koniec grudnia 2023 r. tylko sztuczna inteligencja osiągnęła prawdziwy „ekran zniszczenia” – czyli wynik osiągnięcia przez gracza poziomu gry, który powoduje jego awarię, jak podaje BBC.




Załaduj więcej…









https://nypost.com/2024/01/03/news/gamer-13-thought-to-be-first-to-beat-tetris-after-40-years/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site 20% przycisków

Skopiuj adres URL udostępniania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *