Walmart eksperymentuje ze sztuczną inteligencją, aby poprawić jakość zakupów klientów

Walmart ujawnił plany dalszego zagłębienia się w świat sztucznej inteligencji i dronów, aby poprawić doświadczenia zakupowe swoich klientów.

W głównym przemówieniu we wtorek na targach CES w Las Vegas największy w kraju sprzedawca detaliczny ogłosił, że jeszcze w tym roku rozszerzy dostawy dronami do 1,8 miliona dodatkowych domów w obszarze metropolitalnym Dallas-Fort Worth. Drony nie są nowością w Walmart, który do tej pory zrealizował 20 000 dostaw dronów w siedmiu stanach, ale liderzy firmy twierdzą, że ekspansja jest oznaką rosnącego popytu i wydajności.

Dyrektorzy Walmartu twierdzą, że żaden inny konkurent nie jest w stanie zbliżyć się do takiej koncentracji dronów w domach na głównym rynku metra.

Firma przedstawiła wizję „InHome Replenishment”, która ma na celu wykorzystanie sztucznej inteligencji do poznania nawyków zakupowych klientów i zaopatrzenia ich w ulubione artykuły spożywcze. Przyjaciele.

Tymczasem klub Sam's Club, należący do Walmartu, proponuje nowy sposób realizacji transakcji przy użyciu technologii „skanuj i idź”, kas samoobsługowych lub tradycyjnego rejestru pracowników. Zamiast zatrzymywać się przy kasie, aby pokazać paragon, kamery przy wyjściach ze sklepów rejestrują zawartość koszyków klientów i potwierdzają zakupy.

Według dyrektora generalnego Sam's Club, Chrisa Nicholsa, technologia kamer jest już dostępna w 10 klubach, a jeszcze w tym roku zostaną wprowadzone kolejne.

READ  DeSantis udzielił wywiadu dla programu ABC News na temat tego, jak nie „wkurzyć” wyborców Trumpa podczas przygotowań do debaty w 2018 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *