„Wonka” ponownie prowadzi pod względem sprzedaży biletów, a „Night Swim” znajduje się na drugim miejscu

Thriller o zjawiskach nadprzyrodzonych, wyprodukowany przez znawców horrorów Jasona Bluma i Jamesa Wana, „Night Swim” już w swoim debiucie spadł na drugie miejsce. Film, będący pierwszą w tym roku premierą ogólnokrajową, zarobił 12 milionów dolarów w 3200 kinach w Ameryce Północnej.

Sprzedaż biletów nie wystarczyła, aby wyprzedzić „Wonkę”, który w czwarty weekend premiery odzyskał pierwsze miejsce z kwotą 14,4 miliona dolarów. „Night Swim” zarobił zaledwie 5,7 miliona dolarów w międzynarodowej kasie na 36 rynkach, co oznacza, że ​​jego globalny dochód wyniósł 17,7 miliona dolarów. Film kosztował 15 milionów dolarów i nie był zbyt dochodowy.

Universal może odetchnąć z ulgą, że ani widzom, ani krytykom nie spodobał się „Night Swim”, który otrzymał marne 27% w serwisie Rotten Tomatoes i ocenę „C” w CinemaScore. Opowiada o rodzinie, która odkrywa, że ​​przydomowy basen w ich nowym domu nawiedza inny rodzaj obecności. „Night Swim” to pierwsze wydawnictwo Bloom’s Blumhouse („Five Nights at Freddy’s”, „Paranormal Activity”) i Vaughn’s Atomic Monster („The Conjuring”, „Saw”) od czasu oficjalnego połączenia firm dwóch tytanów terroru 1 stycznia 19. 2.

„Recenzje krytyków i oceny publiczności były słabe, ale nie jest to niczym niezwykłym w przypadku tego gatunku” – powiedział David A., który prowadzi firmę konsultingową Franchise Entertainment Research. Krzyś mówi. „Plumhouse zawsze ma ograniczone budżety, więc „Night Swim” powinno przynosić zyski”.

Styczeń to jeden z najwolniejszych miesięcy w roku pod względem sprzedaży biletów, a rok 2024 nie będzie inny. Po słabym okresie świątecznym „Wonka” jest jedyną kultową premierą bożonarodzeniową, która utrzymuje się na stałym poziomie sprzedaży kasowej. Komedia muzyczna Warner Bros. z Timothée Chalametem w roli ekscentrycznego tytułowego cukiernika zarobiła dotychczas 164,6 miliona dolarów.

Animowana komedia „Migration” wytwórni Universal and Illumination zajęła trzecie miejsce z 10,5 milionami widzów w 3712 lokalizacjach. Po trzech tygodniach od premiery film – opowiadający o rodzinie kaczek udających się na zimę na południe – zarobił 78 milionów dolarów w Ameryce Północnej i 150 milionów dolarów na całym świecie. „Migracja” kosztowała 70 milionów dolarów, więc nawet jeśli studio nie zdecydowało się na pierwszą kontynuację, film ma szansę wyjść na prostą.

READ  Jakie zawody znikną z rynku w ciągu najbliższych 5 lat?

Kontynuacja komiksu Warner Bros. i DC „Aquaman i Zaginione Królestwo” zajęła czwarte miejsce z wynikiem 10,6 mln dolarów. Budżet wynoszący 205 milionów dolarów zapewnił dramatyczne wyniki poniżej oczekiwań i ostatecznie przekroczył 100 milionów dolarów w kraju trzy tygodnie po premierze. (Większość filmów o superbohaterach ma nadzieję osiągnąć ten poziom w weekend otwarcia). Zarobił 99 milionów dolarów w kraju i 266 milionów dolarów na całym świecie, ostatecznie pokonując „The Flash”, „The Marvels” oraz „Ant-Man and the Wasp: Quantum of Solace”.

Pierwszą piątkę zajęła komedia Sony z kategorią R „Yarum Niye” z kwotą 9,5 mln dolarów z 3055 kin, co oznacza wzrost sprzedaży biletów o 9% w porównaniu z poprzednim weekendem. Film, którego budżet wynosi 25 milionów dolarów, z Sidneyem Sweeneyem i Glennem Powellem w rolach głównych, po trzech tygodniach na dużym ekranie zgromadził 43,7 miliona dolarów.

Gdzie indziej dramat sportowy A24 „Żelazny pazur” przekroczył 20 milionów dolarów w krajowej kasie. To jeden z niewielu seriali z kategorią R, który w 2023 r. przekroczył ten próg, dołączając do grona takich filmów jak „Priscilla” i „Air”, a także takich tytułów jak „Killers of the Flower Moon” i „Oppenheimer”, aby przekroczyć ten poziom. Zac Efron i Jeremy Allen White występują w rolach członków rodziny Von Erich, dynastii zawodowych zapaśników nękanej serią tragedii, która do tej pory zarobiła 24,3 miliona dolarów. Kosztowało to 16 milionów dolarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *