Premiera zwiastuna filmu „Joker: Folie à Deux” nie była powodem do śmiechu dla Warner Bros. Marketing nadchodzącej kontynuacji DC studia prowadzonego przez Joaquina Phoenixa i Lady Gagę rozpoczął się znakomicie – pierwsze 24 pokazy obejrzało 167 milionów widzów. godziny. Zwiastun został udostępniony w Internecie natychmiast po debiucie na pokazie Warner Bros. na CinemaCon. W Las Vegas.
Źródła podają różnorodny Liczba zwiastunów drugiej części filmu „Joker” i zaangażowanie społeczne przekroczyły liczbę pierwszego zwiastuna filmu „Barbie”, który stał się Warner Bros. Największa premiera ostatnich lat. Do premiery niewątpliwie przyczynił się ogromny zasięg Lady Gagi w mediach społecznościowych, który liczy 150 milionów obserwujących. Zwiastun natychmiast stał się najpopularniejszym filmem w serwisie YouTube w noc swojej premiery i obecnie ma 15,6 miliona wyświetleń, a na podstawie samej tej platformy pozostaje czwartym najchętniej oglądanym filmem prawie dwa dni po premierze.
Zwiastun kontynuacji „Jokera” również zdominował X przez pierwsze 24 godziny, z 10 terminami związanymi z hitowym filmem, w tym #JokerFolieADeux, Gaga, Harley, Harley Quinn, Joaquin Phoenix, Joker, Joker 2, Joker2, Lady Gaga, i Todda Phillipsa. .
Numery zwiastunów to świetna wiadomość dla Warner Bros. Godne uwagi jest przebicie „Barbie”, ponieważ film ten zarobił dla studia 1,4 miliarda dolarów na całym świecie i był najbardziej dochodowym filmem ubiegłego roku. Oryginalny film „Joker” zarobił w 2019 roku ponad 1 miliard dolarów; Celem sequela jest wyższy dochód ze względu na początkowe zainteresowanie i dodanie do obsady supergwiazdy Lady Gagi.
Wśród tegorocznych zwiastunów studyjnych „Joker: Folie à Deux” pobił premierę „Królestwa planety małp” (100 milionów wyświetleń) i pobił milion wyświetleń „Inside Out 2” studia Pixar (157 milionów wyświetleń), stając się pierwszym debiutancki film). Film animowany wyprodukowany przez Disneya. Zwiastun „Jokera” nie dorównał filmowi Marvela „Deadpool i Wolverine”, który na początku tego roku ustanowił rekord jako największy zwiastun w historii, który obejrzało 365 milionów widzów. Jednak namiot Marvela został wystrzelony w niedzielę Super Bowl, a jego oglądalność została wzięta pod uwagę w telewizji nadawczej. Premiera zwiastuna „Joker: Folie à Deux” miała charakter wyłącznie cyfrowy.
Niewiele wiadomo o fabule „Joker: Folie à Deux” poza tym, że jest to musical z szafy grającej, którego akcja rozgrywa się wokół Arkham Asylum. Phoenix powrócił do głównej roli, co przyniosło mu Oscara dla najlepszego aktora pierwszoplanowego. Gaga gra Harley Quinn. W obsadzie drugoplanowej znaleźli się Zazie Beetz, Brendan Gleeson, Catherine Keener, Jacob Lofland, Steve Coogan, Ken Leung i Harry Lauty.
Reżyser „Jokera” Todd Phillips również powraca w sequelu. Nazywanie filmu musicalem nie jest do końca prawdą, powiedział na CinemaCon.
„Powiedziałbym, że to film, w którym muzyka jest kluczowym elementem” – powiedział Phillips. „Nie odbiega zbytnio od pierwszego filmu. Arthur ma w sobie muzykę. Jest to jego zasługa”.
„Joker 2” będzie miał swoją premierę na dużym ekranie 4 października, dokładnie pięć lat po premierze pierwszego filmu. Druga część zostanie pokazana w formacie Imax 70mm.
. „Oddany pisarz. Przyjazny pionier kawy. Czytelnik. Fanatyk internetu. Miłośnik muzyki. Adwokat alkoholu”.