„Argylle” najgorszym weekendem kasowym Super Bowl od dziesięcioleci – The Hollywood Reporter

W ten weekend Super Bowl zdominował krajową sprzedaż biletów, a przychody spadły do ​​historycznie niskiego poziomu z powodu weekendowego szaleństwa wokół niedzielnego pojedynku pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers w Las Vegas, a także ciągłego spowolnienia w sezonie. adresy największych hollywoodzkich studiów.

Według Comscore łączna sprzedaż biletów osiągnęła szacunkową kwotę 40 milionów dolarów, co stanowi najgorszy weekend Super Bowl od ponad trzydziestu lat poza 2021 rokiem, kiedy wiele kin było nadal zamkniętych z powodu kryzysu związanego z koronawirusem. Przychody w 2021 roku wyniosły 7,7 mln dolarów.

Według Comscore ostatni raz przychody spadły kilka razy w połowie i pod koniec lat 80.

Jest jednak dobra wiadomość: hollywoodzkie studia nie mają obsesji na punkcie weekendowych zysków. Zamiast tego wielu przygotowuje się do zaprezentowania efektownych – i drogich – nowych lokalizacji dla swoich filmów.

Wracając do kasy. W tym roku duży spadek budżetu Matthew Vaughna, Argyle, zajął pierwsze miejsce w weekend Super Bowl z kwotą 6,5 miliona dolarów, co jest również jednym z najniższych przychodów tej branży po spadku o 63 procent od otwarcia w zeszły weekend. Według Apple Original Films i partnera dystrybucyjnego Universal, film zarobił w kraju 28,1 miliona dolarów.

Horror komediowy Focus Features Lisa Frankenstein Otworzyło się na drugim miejscu z kwotą 3,8 miliona dolarów. Firma Focus zdecydowała się wypuścić niszowy obraz na cały kraj zamiast na platformę, w nadziei, że będzie to kontrprogramowanie dla kobiet niezaangażowanych w manię Super Bowl. Jednak w tym roku pojawiło się coś nowego: Taylor Swift jest odpowiedzialna za zwiększenie oglądalności piłki nożnej wśród dziewcząt i kobiet (jej chłopakiem jest Travis Kelce, zawodnik Kansas City Chiefs i ma pojawić się na niedzielnym meczu).

READ  Robert Eggers w The Northman: Reżyseria to „szalona” praca

„Ten rok niestety oznacza słaby odpływ weekendu poświęconego piłce nożnej, a biorąc pod uwagę tylko jeden nowy, szeroko zakrojony film, który trafia do kin i brak dynamiki na rynku, branża będzie musiała teraz spojrzeć w stronę ery pomeczowej, aby uzyskać wracamy na właściwe tory” – mówi Paul Dergarabedian, analityk kasowy Kabir z Comscore.

Lisa Frankenstein, będący odmianą klasycznego horroru, w którym młoda kobieta zbiera zwłoki i przywraca je do życia, otrzymał ocenę B Cinemascore. Ponad 70% kupujących bilety, z których wiele stanowiły kobiety, było w wieku poniżej 35 lat.

zachowane pszczelarz, Wonka I Imigracja Zamykamy pierwszą piątkę. W kasie specjalnej Searchlight walczy o kilka Oscarów Złe rzeczy Przekroczył granicę 80 milionów dolarów na całym świecie, w tym 30,3 dolarów w kraju.

Historycznie rzecz biorąc, na Super Bowl można było zarobić pieniądze, jeśli studio chciało zaryzykować. Uwzględniono najlepsze otwarcia Super Bowl na przestrzeni lat Hannah Montana/Miley Creus: Impreza najlepsza z obu światów, który w 2008 r. osiągnął rekordową kwotę 31 mln dolarów, nie został skorygowany o inflację. Całkowite przychody osiągnęły w ten weekend 128 milionów dolarów, co stanowi wciąż aktualny rekord. Od 2006 roku, czyli 17 lat, przychody przekroczyły 100 milionów dolarów w krótkim czasie.

W latach 2022 i 2023 przychody z weekendowego Super Bowl osiągną około 54 mln dolarów, a największy z nich to: Śmierć na Nilu I Ostatni taniec Magic Mike’a (Ponownie programowanie przeciwne).

Nadchodzi więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *