Citizen wstrzymuje sprzedaż swojego smartwatcha CZ drugiej generacji

Citizen tymczasowo wstrzymuje sprzedaż swojego smartwatcha CZ drugiej generacji ze względu na „problem techniczny”. Zegarek Wear OS, wprowadzony na rynek w maju, ma funkcję, która wykorzystuje technologię Watson firmy IBM i NASA do śledzenia czujności danej osoby.

Decyzja wydaje się wynikać z negatywnych doświadczeń recenzentów. Michael Fisher — lepiej znany na YouTube jako MrMobile — zauważył, że Citizen oświadczył, że zawiesi sprzedaż po skontaktowaniu się z firmą w sprawie wielu problemów z zegarkiem. Co potwierdził A Przewodowy fabułagdzie recenzent Julian Chokkattu również szczegółowo opisał kilka błędów, takich jak wolne ekrany, słaba żywotność baterii, niedokładne śledzenie i tarcze zegarków, które nie potrafią nawet wskazać prawidłowego czasu.

„Badamy problem, przypominamy formularze recenzji i tymczasowo wstrzymujemy sprzedaż modeli z ekranem dotykowym do czasu ustalenia źródła problemu i najlepszego sposobu działania dla naszych klientów i partnerów” – napisał Citizen w e-mailu do recenzentów. Właściwie włączając w to twoje.

Dotknięte modele to MX1003-71X, MX1000-28X, MX1000-01X, MX1000-52X, MX1005-83X, MX1002-57X, MX1018-06X, MX1017-50X, MX1010-59X, MX1011-05X i MX101 6-28X. według PrzewodowyNie ma to wpływu na CZ Smart Hybrid.

Właśnie zacząłem testować Citizen CZ Smart drugiej generacji w zeszłym tygodniu i mogę potwierdzić, że moje doświadczenia były podobne do tych z Fisher, Chokkattu i 9to5Google. Tak naprawdę byłem w trakcie pisania e-maila dotyczącego rozwiązywania problemów, ponieważ myślałem, że mam łóżko piętrowe. Kilka prześledzonych przeze mnie biegów na świeżym powietrzu nie mogło znaleźć sygnału GPS, zawiesiło się w trakcie treningu i ostatecznie nie zarejestrowało treningu. Bieg na dwie mile, który zapisałem na początku tego tygodnia, przebiegł 0,1 mili w tempie około 93 minut na milę. (Nie jestem najszybszym biegaczem, ale też nie To też powoli.)

Ekrany regularnie zawieszają się, ulegają awarii lub nie rejestrują przesunięć. Wczoraj zdjąłem ładowarkę do zegarka, która w południe miała 100 procent baterii, a do 22:30 zostało jej tylko 6 procent. Miałem też spore problemy z synchronizacją danych, ponieważ zegarek nie utrzymywał połączenia z moim telefonem – nawet gdy znajdowały się tuż obok siebie.

READ  Nowe słuchawki Apple EarPods USB-C za 19 dolarów wydają się obsługiwać bezstratny dźwięk

Sytuacja pogorszyła się w ciągu ostatnich dwóch, trzech dni. Mój zegarek miał na początku opóźnione ekrany, ale przynajmniej mogłem wyświetlać menu i otrzymywać powiadomienia w miarę niezawodnie. Teraz już nawet nie mogę tego robić — czułem się prawie, jakbym korzystał z Wear OS w 2016 roku.

Ostatni raz, kiedy pamiętam, że smartwatch miał tak wiele problemów, to był Zegarek One Plus – ale to był model przedprodukcyjny. W tym przypadku jest to również nieco zaskakujące, ponieważ CZ Smart drugiej generacji jest wyposażony w chip Qualcomm Snapdragon Wear 4100, który widzieliśmy w innych smartwatchach z systemem OS 3, takich jak Fossil Gen 6. Ostatecznie dobrze, że Citizen trzyma wyłączona z wyprzedaży. Tymczasowo . To, co jest mniej dobre, to to Wielu niezadowolonych obywateli klientów Podobne problemy zgłoszono trzy miesiące temu.

Skontaktowałem się z Citizen, aby wyjaśnić, jak wrócić do obecnych klientów, jak długo potrwa zawieszenie i uzyskać więcej szczegółów na temat występujących problemów technicznych, ale nie otrzymałem natychmiastowej odpowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *