Cyberpunk 2077 wreszcie otrzymuje obsługę NVIDIA DLSS3

Cyberpunk 2077 obsługuje teraz DLSS3

NVIDIA DLSS 3 z technologią Frame Generation jest teraz dostępna w grze Cyberpunk 2077.

Włączenie DLSS3 w Cyberpunku 2077 zajęło CD Projektowi i NVIDIA prawie 3 miesiące. Gra właśnie otrzymała łatkę, która w końcu umożliwia aktualizację technologii.

Na obsługiwanych platformach PC wydano poprawkę 6 GB, a gracze mogą teraz włączyć DLSS3, o ile używają procesora graficznego RTX 4090, 4080 lub 4070 Ti. DLSS3 wykorzystuje technologię Frame Generation, która jest obsługiwana tylko w architekturze Ada firmy NVIDIA.

Większość recenzentów RTX 4090 korzystała z przedpremierowej kopii gry, aby pokazać zalety DLSS3 w tak wymagającym tytule. Chyba jednak nikt nie spodziewał się, że dodanie technologii do gry zajmie tyle czasu.

NVIDIA ogłosiła niedawno obsługę DLSS3 dla 6 nowych gier, z których wszystkie zostaną zaktualizowane w ciągu najbliższych kilku tygodni: Dying Light 2 Stay Human, HITMAN 3, Dakar Desert Rally, Deliver Us Mars, Marvel’s Midnight Suns i PERISH. Ponadto NVIDIA potwierdza, że ​​DLSS3 zostanie również dodany do gier takich jak Atomic Heart, ILL SPACE, THRONE AND LIBERTY, The Day Before, Tower of Fantasy, Warhaven i Witchfire.

W sumie NVIDIA ma potwierdzone wsparcie DLSS3 dla 50 gier i aplikacji w pewnym momencie i ponad 250 gier z obsługą DLSS2. Jednak włączenie DLSS3 jest zdecydowanie wolniejsze, niż wielu mogłoby się spodziewać, a Cyberpunk 2077 jest dobrym przykładem tego, jak złożone może być.

GeForce RTX 40 DLSS3 w Cyberpunku 2077, Źródło: NVIDIA

Pamiętaj tylko, że zespół ds. oprogramowania NVIDIA Potwierdza Gra może się nie uruchamiać po aktualizacji. Może to być spowodowane zainstalowanymi modami, więc pamiętaj o ich wcześniejszym wyłączeniu.



READ  Valve ogłasza Steam Deck OLED, twierdzi, że Switch OLED utorował drogę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *