Dyrektor generalny linii lotniczej przygotowuje podróżnych na kolejne zakłócenia

Dyrektor generalny linii lotniczej ostrzega podróżnych, że inne linie lotnicze nie będą w stanie obsłużyć wszystkich lotów, które planują obsługiwać w tym roku.

Doprowadzi to do dalszych niepokojów.

prezes United Airlines Scott Kirby Stwierdzono, że linie lotnicze działające tak, jakby to był rok 2019, przed pandemią, będą musiały walczyć.

Według Kirby’ego branża cierpi z powodu niedoboru pilotów i innych pracowników, przestarzałej technologii i presji wywieranej na FAA.

Nowe, zwiększające koszty kontrakty pilotów w American Airlines

Scott Kirby, dyrektor generalny United Airlines i wiceprezes wykonawczy Delta Airlines John Laughter zeznają przed komisją senacką. (Chip Somodevil/Pool przez Reuters/Reuters Photo)

„System po prostu nie jest w stanie obsłużyć dzisiejszego wolumenu, nie mówiąc już o przewidywanym wzroście” – powiedział Kirby. „Istnieje wiele linii lotniczych, które nie mogą latać według swoich rozkładów. To klienci płacą cenę”.

Kirby wykorzystał kłopoty Southwest Airlines podczas wakacji bez podania nazwy przewoźnika.

To było na południowo-zachodnim zaroślach Prawie 17 000 lotów wystartowało pod koniec grudnia po tym, jak zimowa burza wywróciła rozkład lotów i przeciążyła system planowania załogi linii lotniczej.

„To, co wydarzyło się podczas wakacji, nie było jednorazowym wydarzeniem spowodowanym pogodą i nie dotyczyło tylko jednej linii lotniczej” – powiedział. Alaska, Spirit i Frontier również miały podwójny odsetek odwołanych lotów pod koniec grudnia.

Startujący samolot United

Samolot pasażerski Boeing 777 United Airlines przylatuje na międzynarodowe lotnisko Chicago O’Hare. (iStock/iStock)

Anulowanie podróży wakacyjnej: dowiedz się więcej o zasadach linii lotniczych i najlepszych opcjach

Kirby złożył te oświadczenia podczas spotkań firmowych Wezwanie dotyczące wyników za czwarty kwartał Z analitykami i reporterami.

READ  Benzyna po raz pierwszy kosztuje średnio 5 USD za galon

Kirby zwrócił uwagę na inwestycje, których jego firma dokonała w technologię, ma więcej personelu na lot niż przed pandemią, ma więcej zapasowych samolotów i nie przesuwa tak bardzo harmonogramu.

Zjednoczone linie lotnicze

Samoloty United Airlines zaparkowane u bram międzynarodowego lotniska Newark Liberty w Newark, NJ ((AP Photo/Seth Wenig, plik)/AP Newsroom)

United Airlines składa ogromne zamówienie na Boeing Dreams

Jednak te kroki podniosły koszt przelotu mili, nie licząc paliwa, o około 15% powyżej poziomu z 2019 roku.

Po zamknięciu giełdy we wtorek United z siedzibą w Chicago odnotowało zysk w wysokości 843 milionów dolarów w czwartym kwartale i przewidywało, że jego zyski w 2023 roku z łatwością przebiją oczekiwania Wall Street.

Kliknij tutaj, aby pobrać aplikację biznesową FOX

wstążka ochrona w przeciwnym razie oni się zmieniają zmiana %
UAL Holdingi Zjednoczonych Linii Lotniczych 48,86 -2,34 -4,57%

Akcje United Airlines Holdings Group Inc. 4,6% w środę i kolejny 1% w rozszerzonym handlu.

Associated Press przyczyniła się do tego raportu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.