Elon Musk mówi, że zweryfikowana usługa Twittera z kolorami zostanie uruchomiona w przyszłym tygodniu

25 listopada (Reuters) – Twitter Inc planuje wprowadzić zweryfikowaną usługę dla osób fizycznych, firm i rządów z różnymi weryfikacjami kolorów w następny piątek, po tym, jak początkowe wdrożenie doprowadziło do gwałtownego wzrostu liczby użytkowników podszywających się pod celebrytów i marki.

Dyrektor naczelny Elon Musk przedstawił w piątek kolory dla kategorii – złoty dla korporacji, szary dla rządów i niebieski dla osób prywatnych, w tym celebrytów.

„Bolesne, ale konieczne”, powiedział, dodając, że zweryfikowane konta są ręcznie autoryzowane przed przetworzeniem czeku.

Zaktualizowana usługa za 8 USD miesięcznie pozwoli osobom fizycznym zachować mniejsze, drugorzędne logo ich firm, jeśli zostaną zweryfikowane, powiedział w innym tweecie w piątek. „Długie wyjaśnienie w przyszłym tygodniu”.

Platforma mediów społecznościowych w poniedziałek opóźniła przekształcenie jej w głupka, ponieważ oczekuje się, że usługa pomoże Twitterowi zwiększyć przychody, próbując zatrzymać reklamodawców po tym, jak Musk kupił firmę za 44 miliardy dolarów w zeszłym miesiącu.

Usługa subskrypcji, którą Musk nazwał „wielkim wyrównywaczem”, została zawieszona 11 listopada po tym, jak mnogość fałszywych kont zmusiła najbogatszego człowieka świata do przywrócenia „oficjalnej” odznaki niektórym użytkownikom.

Na przykład użytkownik udający producenta leków Eli Lilly & Co. napisał na Twitterze, że insulina jest bezpłatna, co spowodowało gwałtowny spadek akcji firmy i zmuszenie jej do przeprosin.

Zamieszanie doprowadziło do powstania wielu firm, w tym General Motors (GM.N) i United Airlines (UAL.O) Wstrzymaj lub wycofaj reklamy na platformie. Jednak Musk twierdzi, że wzrost liczby użytkowników Twittera jest najwyższy w historii.

Reportaż Akansha Khushi i Aditya Soni w Bangalore; Montaż przez Soumyatheb Chakraborty i Arun Koiyur

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.

READ  9 osób zginęło w powodziach w Marche we Włoszech

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *