Spółka-matka kanadyjskiej sieci kawiarni, Restaurant Brands International, poinformowała, że w czwartym kwartale 2021 r. sprzedaż wzrosła o 10,3% w sklepach otwartych przez co najmniej rok. Odzwierciedla to spadek o 11% w tym samym kwartale ubiegłego roku.
Nazwana Timbiebs Timbits Collection, linia pączków z limitowanej edycji składa się z trzech smaków pączków stworzonych przez Biebera, w tym krówek z białej czekolady, kawałków czekolady z kwaśną śmietaną i świątecznych gofrów, a także markowych towarów.
Dyrektor generalny RBI, Jose Seal, powiedział podczas wtorkowej rozmowy z analitykami, aby omówić wyniki finansowe firmy, że promocja Timbiebs „była jedną z najbardziej udanych inicjatyw zwiększania ruchu w ostatnich latach i przekroczyła nasze wewnętrzne oczekiwania”.
Sell powiedział, że współpraca doprowadziła do „bezprecedensowego zaangażowania społecznego i zwiększenia atrakcyjności dla młodszych gości”. „Jestem Bieber” – dodał, używając terminu wymyślonego przez fanów Biebera. „Możesz spodziewać się więcej tego ekscytującego partnerstwa w nadchodzącym roku”.
Kanadyjski piosenkarz powiedział, że „współpraca z Timem Hortonsem zawsze była moim marzeniem”, kiedy partnerstwo się zaczęło, dodając, że „dorastał” jedząc w serialu.
Danielle Wiener Brunner z CNN Business przyczyniła się do powstania tego raportu.
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.