Lotniskowiec US Navy znów gotowy w ciągu godziny od katastrofy F-35

  • USS Carl Vinson był gotowy do startu i odbioru samolotu w ciągu 45 minut od lądowania F-35.
  • Wypadek, w którym zraniono siedem osób, przeciął wszystkie cztery przewody zębate, które zatrzymały się, aby odzyskać samolot.
  • Marynarka wciąż jest w trakcie odzyskiwania niewidzialnego samolotu F-35 z Morza Południowochińskiego.

W ciągu około 45 minut po tym, jak ukradkowy myśliwiec F-35C rozbił się na pokładzie załogowym i zanurzył się w Morzu Południowochińskim, USS Carl Vinson wraca do akcji, gotowy do przyjęcia i wystrzelenia samolotu. Urzędnik marynarki powiedział Defence News.

Zmodyfikowana wersja najnowszego myśliwca piątej generacji armii amerykańskiej rozbiła się na pokładzie lotniskowca i wpadła do morza pod koniec stycznia. Pilot został bezpiecznie wyrzucony i odzyskany przez wojskowy helikopter.

Według anonimowego urzędnika obrony personel marynarki wojennej pracujący na pokładzie zareagował na incydent w ciągu kilku sekund, usuwając gruz i gasząc pożary. Wiadomości obronne w tym tygodniu. Wypadek, w którym zraniono siedem osób, zerwał wszystkie cztery przewody podwozia, do których samolot przyczepił się podczas lądowania.

„Kiedy zdarzył się wypadek, mieliśmy dodatkowe samoloty, które były w powietrzu i musiały wylądować” – powiedział urzędnik. Szkolenie rozpoczęło się natychmiast.

Urzędnik marynarki powiedział, że Carl Vinson był gotowy na przyjęcie samolotów w ciągu 30 do 45 minut od rozbicia. Wszystkie cztery przewody zostały wymienione, a załoga sprawdziła, czy żaden inny samolot nie został uszkodzony w wypadku.

„Wyjaśniliśmy sprawę i jesteśmy gotowi do wyjścia, abyśmy mogli wrócić do walki” – powiedział urzędnik Defense News.

Samoloty, które musiały wylądować na Carl Vinson, zostały przekierowane na pobliski lotniskowiec USS Abraham Lincoln w celu uzupełnienia paliwa, ale wróciły do ​​Carl Vinson kilka godzin później.

F-35C zwodowany z lotniskowca USS Carl Vinson Navy

F-35C zostaje wystrzelony z lotniskowca USS Carl Vinson na Morzu Filipińskim 9 stycznia 2021 r.

Marynarka US Navy / Marynarz MCS Larissa T.


Defence News donosi, że kapitan statku, Carl Vinson, kapitan B. Scott Miller powiedział dziennikarzom, że „nagrodą” jest obserwowanie szkolenia załóg ratowniczych w akcji.

„Załoga statku i skrzydło powietrzne połączyły się i udzieliły idealnej odpowiedzi” – powiedział Miller. „Dla mnie zweryfikowana jest cała ścieżka szkoleniowa, na której prowadzimy naszą działalność ze wszystkimi organizacjami szkoleniowymi w kraju i przygotowaliśmy się doskonale. ”.

Wyciekły filmy Z wypadku, który marynarka początkowo określiła jako „wypadek przy lądowaniu” w komunikacie prasowym, pojawia się szokujący materiał filmowy.

Marynarka Wojenna, która potwierdziła autentyczność materiału filmowego, nadal bada, kto ujawnił wideo.

Miller powiedział, że trudno wyśledzić, kto wyciekł zdjęcia, bo „każdy ma telefon w kieszeni, każdy telefon ma aparat i za chwilę można zrobić zdjęcie i podzielić się nim ze 100 osobami”.

F-35C to jeden z najnowocześniejszych samolotów wojskowych, a teraz Stany Zjednoczone Prace nad wycofaniem samolotów z Morza Południowochińskiegonajlepiej zanim obce mocarstwa będą mogły nabyć tę technologię.

„Istnieje ogromna szansa dla Chińczyków, jeśli zdobędą prawdziwą kopię F-35, aby dokonać inżynierii wstecznej jego funkcji, czego nie mogą zrobić tylko na podstawie zebranych danych wywiadowczych”, powiedział Brian Clark, Były oficer marynarki wojennej US Navy i ekspert ds. Obrony w The Hudson Institute, powiedział wcześniej Insiderowi.

„Prawdopodobnie największym problemem jest to, że jeśli otrzymają rzeczywisty F-35, pomoże im to wymyślić, jak lepiej mu przeciwdziałać” – kontynuował.

Chiny, które aktywnie rozwijają i wprowadzają myśliwce piątej generacji do rywalizacji z armią amerykańską, powiedziały, że nie są zainteresowane samolotami.

READ  Śmierć sandałowa Bahamy: Trzech Amerykanów znalezionych martwych w ośrodku zmarło w zeszłym miesiącu z powodu zatrucia tlenkiem węgla, podała policja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *