„Pierwsza” aktualizacja graficzna dla FFXIV pojawi się w wersji 7.0

FFXIV Przed rozpoczęciem kolejnego rozszerzenia otrzyma pierwszą aktualizację grafiki. Producent Naoki Yoshida wprowadził ulepszenia w ciągu „następnych dziesięciu lat Final Fantasy XIVKlip z wiadomości z 18 lutego 2022 r. z transmisji na żywo producenta.

Chociaż przez lata gra otrzymała wiele ulepszeń i aktualizacji grafiki, zespół nazywa ją FFXIV„Pierwsza aktualizacja grafiki” jako metoda ustalania oczekiwań. Nazywanie go „pierwszym” oznacza „drugi”, a później nastąpi więcej, co pozwoli zespołowi na wprowadzanie zmian w fazach testowania. Ten rozwój będzie kontynuowany do wydania rozszerzenia 7.0. Yoshida wyjaśnił również, że chociaż te ulepszenia prawdopodobnie zmienią minimalne specyfikacje wymagane do gry na PC. Jednak nie zrezygnują ze wsparcia dla wersji na PS4, przynajmniej poprzez rozszerzenie 7.0. W rzeczywistości trwają prace nad ulepszeniami wersji PS4, aby umożliwić graczom większą kontrolę nad ustawieniami graficznymi. Podobnie gra będzie nadal obsługiwać jak najszerszy zakres specyfikacji sprzętowych dla komputerów PC.

pierwszy FFXIV Aktualizacja grafiki będzie miała na celu wygląd postaci. To ulepszenie będzie zawierało tekstury w wyższej rozdzielczości, ulepszone shadery i poprawki oświetlenia, aby poprawić wygląd postaci i sprzętu w grze. Yoshida pokazał kilka wyników z pierwszego miesiąca testowania tekstur i cieniowania w wysokiej rozdzielczości, a także eksperymentów mających na celu poprawę oświetlenia postaci. Wyniki obejmowały spojrzenie na niektóre wyścigi graczy w grze. Stwierdził, że postacie Lalavella były najtrudniejsze do poprawienia, ponieważ ich twarze mają niewiele miejsc, w których robienie rzeczy „bardziej realistycznymi” jest wyraźnie korzystne. Pod względem estetycznym zespół nie dąży do fotorealistycznych lub intensywnych detali, które zostały wyrażone w wielu samodzielnych wersjach (wspomniany przez Yoshidę Horyzont: Zakazany ZachódPrzykład czegoś, co może być bezużyteczne FFXIV).

Sprawdź poniższą galerię, aby zobaczyć zrzuty ekranu z prezentacji.

Yoshida również zwrócił uwagę, że FFXIV Aktualizacja grafiki wpłynie również na niektórych NPC, którzy mogą zostać „przebudowani”, aby dopasować zmiany do takich rzeczy, jak oświetlenie lub animacja. Wspomniał o jednej postaci, Teledji Adeledji, która może otrzymywać aktualizacje ze względu na jej znaczenie w niektórych ważnych scenach historii.

READ  Listy - The New York Times

Niektóre ulepszenia zostaną również wprowadzone do mapy, z dodatkowymi źródłami światła dla niektórych obszarów, aby miejsca wyglądały ciekawiej lub bardziej nastrojowo Final Fantasy XIV Aktualizacja grafiki. Inne ulepszenia obejmują lepsze tekstury metaliczne, lepsze cienie i zwiększenie limitów pamięci dla regionów, aby umożliwić umieszczenie większej liczby obiektów w tej samej przestrzeni. Nawet takie rzeczy, jak trawnik generowany automatycznie, otrzymają poprawki. Yoshida wyświetla wyniki testu przed i po dla obszarów gry Żagle cienia A Endwalker. Yoshida szybko potwierdził, że to tylko wyniki testów. Niektóre zmiany zostały celowo wyolbrzymione, aby pokazać, jak rzeczy mogą się zmienić, a nie odzwierciedlać, jak mogą wyglądać „na żywo” mody.

Zespół planuje udostępniać więcej aktualizacji podczas przyszłych wydarzeń.

Final Fantasy XIV Dostępne od zaraz na PC, PS4 i PS5. Będą aktualizacje dla Przylądek Westwind i system zaufania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.