I międzyplatformowy do rozruchu
Właścicielem Super Smash Bros. Jedna z największych i najbardziej niszowych scen rywalizacji we wszystkich bijatykach, ale każdy tytuł od ponad dekady jest przeklęty przez niespełniającą normę rozgrywkę online.
Pod koniec zeszłego roku omówiliśmy inżyniera oprogramowania zgodnie z uchwytem kroplaKim on był Praca nad modyfikacją kodu net undo dla emulatorów Nintendo SwitchA teraz popisuje się graniem w Super Smash Bros. Ultimate na samej konsoli fizycznej.
W swojej nowej aktualizacji rozwojowej DShad wyjaśnił, że odszedł od próby wykonania funkcji cofania w emulatorze Yuzu Switch do stworzenia modu, który działa na wszystkim, co działa na Smash Ultimate.
Najwyraźniej osiąga się to za pomocą systemu wtyczek Skyline, który pozwala użytkownikom ładować swój kod do gier bez konieczności otwierania go.
DShad pokazał nagranie z meczu online Smash Ultimate rozgrywanego między Switchem a emulatorem na PC, co jest bardzo interesujące do oglądania.
Zgodnie z obietnicą, więcej szczegółów na temat bieżącej optymalizacji cofania modów dla smash Ultimate.
Najpierw obejrzyj wideo (z góry przepraszam za mój angielski 🤣) i przeczytaj poniżej, aby uzyskać podsumowanie informacji. pic.twitter.com/CIxCSsrBL7– Dshad (@DShad66) 12 marca 2022
Tylko dlatego, że model działa technicznie, nie oznacza, że jest bliski gotowości do ogólnego użytku, jednak, jak wyjaśnia Dshad, ta implementacja jest wciąż na etapie weryfikacji koncepcji, mimo że jak dotąd wygląda obiecująco.
Film pokazuje jeden z najtrudniejszych do tej pory problemów do przezwyciężenia, polegający na wyłączeniu synchronizacji z emulatora i nie naprawianiu się.
Dashad mówi, że nie może teraz obiecać, że to marzenie w końcu się powiedzie i przyjął umiarkowane oczekiwania, chociaż nadal uważa, że powinno to być możliwe przy większej ilości pracy i wiedzy.
Poprzednio pokazany model mógł działać z każdą bijatyką na Yuzu, zawierającą nagrania z Dragon Ball FighterZ i Samurai Shodown, ale obecnie trwające prace skupiają się wyłącznie na Smash Ultimate.
Na razie, jeśli chcesz moje rozumowanie, myślę, że nadal jest to możliwe, o ile naprawię błąd, który już mam + ostateczny stan przywracania (zapasy, czas, bałagan,…)
– Dshad (@DShad66) 12 marca 2022
Projektant wierzy, że łatwiej będzie utrzymać tę metodę, gdy zostanie w pełni wdrożona, ale dotarcie do tego punktu jest trudną częścią.
Wykazano, że cofanie działa dobrze na Switchu w fighterach, takich jak Power Rangers: Battle for the Grid, chociaż wybór jest nadal dość niewielki, ponieważ nadchodzące aktualizacje kodu sieciowego dla BlazBlue: Cross Tag Battle i Persona 4 Arena Ultimax nie pojawią się na Nintendo czy zamówienie.
Aby coś takiego zadziałało na samym Switchu, użytkownicy będą musieli zmodyfikować swoje konsole, co trudno jest polecić bez odpowiedniej wiedzy i zrozumienia potencjalnych konsekwencji (takich jak zablokowanie dostępu do oficjalnych serwerów Nintendo).
Jednak imponujące jest, że cofanie działa nie tylko w Smash Ultimate, ale działa na różnych platformach między rzeczywistym Switchem a symulatorem.
Wygląda na to, że Dshad poczynił znaczne postępy w ciągu zaledwie kilku miesięcy i będzie to bardzo trudne, jeśli się to opłaci.
Oczywiście bez harmonogramu tworzenia modów fani Smash będą musieli poczekać i sprawdzić, czy ten jeden dzień okaże się rzeczywistością dzięki zaangażowaniu innych fanów.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.