Prawnik rozpoczyna lot British Airways, ponieważ niania „nie siedzi w klasie biznes”

  • Według MailOnline prawnik i jego rodzina zostali wyrzuceni z lotu British Airways z Londynu do Turynu.
  • Niania rodzinna została zarezerwowana w klasie biznes, ale sprzedaż lotów była przereklamowana.
  • PA powiedział, że wydalili jego i jego rodzinę, ponieważ nie tolerowali „zachowania destrukcyjnego”.

Starszy brytyjski prawnik zarządził odlot samolotu British Airways w zeszłym tygodniu po tym, jak nasiliła się kłótnia z personelem pokładowym o ustawienie miejsc siedzących dla niani, donosi Guardian. Poczta Online.

MailOnline poinformował, że 41-letni Charles Banner i jego rodzina, w tym dwoje dzieci w wieku jednego i czterech lat, byli eskortowani przez uzbrojoną policję w zeszły czwartek podczas lotu z Londynu Heathrow do Turynu we Włoszech.

MailOnline powiedział, że lot został wstrzymany na 90 minut z powodu kłótni między Bannerem a załogą pokładową, że jego niania nie może dołączyć do nich w klasie biznes.

Banner powiedział, że zarezerwował nianię w klasie biznes, aby on i jego żona mogli pracować, opiekując się dziećmi, donosi MailOnline. Banner jest członkiem rady królowej – adwokata mianowanego przez królową.

Ale British Airways obniżyło ocenę swojej niani, ponieważ lot był wyprzedany, poinformowała linia lotnicza.

Banner powiedział MailOnline, że pracownicy British Airways byli wobec niego „niegrzeczni”, gdy zapytał personel pokładowy, czy niania może zająć wolne miejsce w klasie biznes. Linie lotnicze upierały się, że w kabinie nie ma dodatkowego miejsca.

Spór podobno szalał, a pilot, według MailOnline, nalegał, aby zostali usunięci z lotu. British Airways poinformowały, że wezwano policję, a rodzina została zabrana z samolotu.

„Gdyby British Airways powiedziały mi, że niania nie może siedzieć z nami w pracy, nie polecielibyśmy i moglibyśmy mieć późniejszy lot. Ale powiedzieli nam dopiero, gdy dotarliśmy do bramki”, powiedział Banner MailOnline.

„Zachowywałem się doskonale, ale rzuciłem wyzwanie personelowi pokładowemu, ponieważ było to słuszne. Spowodowała to małostkowość i mściwa złośliwość personelu. Byłem bardzo uprzejmy w całej sprawie” – kontynuował.

READ  Właściciele franczyz fast foodów w Kalifornii boją się utraty klientów na rzecz Chili's i Applebee's

MailOnline poinformował, że Banner i jego rodzina musieli zarezerwować hotel w pobliżu lotniska i następnego dnia polecieli z London Gatwick liniami easyJet.

Adwokat nie odpowiedział na prośbę Insidera o komentarz.

W oświadczeniu wysłanym do Insidera na temat incydentu, rzecznik British Airways powiedział: „Nie tolerujemy destrukcyjnego zachowania, a bezpieczeństwo naszych klientów i załogi jest naszym najwyższym priorytetem”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *