Sonic Frontiers powinno wyglądać jak pośpiech: Fani twierdzą, że zniszczone światy

Kiedy programista Wilhelm Nylund udostępnił nadchodzące wideo Pośpiech: Rozbite światy Na Twitterze na początku tego tygodnia eksplodował niemal natychmiast. Od tego czasu podgląd zyskał prawie milion wyświetleń, a także tysiące retweetów i polubień. Jednak większość toczącej się rozmowy dotyczy pragnienia spieszyć sięJego prędkość i rozmach można odtworzyć w znacznie większej grze: granice wokalne.

„lepiej Mój głos Z Mój głosSamuel Molina powiedziałObecnie pracuje jako hiszpański projektant Gwiazda Obywatela W grach Cloud Imperium.

„[W]ild, że niezależni programiści robią lepsze [Sonic] Od firmy, która to robiła [Sonic] przez 31 lat” Inny użytkownik Twittera powiedział„Ale to też nie jest zaskakujące”.

Upuściłem idealne wideo Mój głos Fani zawracają sobie głowę” trzeci powiedział.

spieszyć się Obecnie w fazie rozwoju w Gry na lądzieszwedzka firma stojąca za strajkami jak Całkowicie dokładny symulator bitwy A Clustertrack. powiedział Nylund, dyrektor generalny studia i projektant Kotaku ten który spieszyć się Jest to gra wyścigowa, w której duża grupa graczy zostaje zredukowana w wielu rundach, prawie jak w Battle Royale. Film przesłany wczesnym rankiem w środę pokazuje pierwszą z kilku grywalnych postaci, które mają się ukazać.

mimo spieszyć się Wydaje się, że więcej inspiracji czerpie z gier opartych na pędzie – pomyśl plemionaA małe skrzydełkaA kontratak Przeglądaj mapy– Nylund rozumie dlaczego Mój głos Bardzo w odpowiedzi na jego wideo. Sega zbudowała swoją początkową reputację Blue blur jako szybszą niż jej konkurenci (tj. Nintendo i stosunkowo ożywiona) Mario gry), więc ma sens, że spieszyć sięktórego powierzchnia obraca się wokół prędkości, będzie miała echo Mój głos wentylatory.

„Zdecydowanie rozumiem, dlaczego ludzie dokonują porównań” – powiedział Nylund. Kotaku za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich. „The Mój głos Marka wydaje się być pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, gdy pojawia się koncepcja biegania z niesamowitą prędkością”.

fajnie jak spieszyć się Ta odpowiedź wydaje się również zawierać ogólne rozczarowanie tym, co widzieliśmy granice wokalne Do teraz. Wczesne migawki ujawniły coś uroczego”.otwarta przestrzeńta gra Wyglądał jak serce Unreal Engine Origins Od wprowadzenia nowej generacji w żywy nawyk Mój głos Franczyza i kolejne oferty nie kryły się całkowita obojętność. W obliczu kolejnego potencjalnego rozczarowania normalni fani mogą po prostu desperacko szukać tego, co wydaje się ucieleśniać. Mój głosPotencjał „musi iść szybko”.

„Postrzegam te komentarze jako ogromny komplement!” powiedział Nylund. „To niesamowicie fajnie wiedzieć, że stworzyliśmy coś, co wydaje się oferować ludziom wyobraźnię prędkości”.

Pośpiech: Rozbite światy Niedawno wszedł w pełnoprawny rozwój, ale Landfall Games Zaakceptowane subskrypcje Dla futurystycznej wersji alfa dla wielu graczy, jeśli chcesz ją wkrótce wypróbować.

READ  Apple wyróżnia się w programie „tylko na zaproszenie”, który nagradza członków forum VIP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.