Target odpowiada na doniesienia, że ​​rezygnuje z nośników fizycznych i twierdzi, że będzie nadal oferować w sklepach „wybrane płyty DVD”

Sieć detaliczna Target odpowiedziała na ostatnie doniesienia, twierdząc, że zaprzestanie sprzedaży nośników fizycznych, ujawniając, że będzie nadal sprzedawać nośniki fizyczne, ale ograniczy liczbę egzemplarzy sprzedawanych w swoich sklepach detalicznych.

Rzecznik Target powiedział IGN, że sieć detaliczna „będzie dostarczać ograniczony wybór płyt DVD”, które dostarcza do sklepów detalicznych. Oficjalna strona internetowa nadal będzie oferować klientom „tysiące tytułów” do zakupu. Chociaż sklepy detaliczne przechodzą na bardziej selektywne podejście do nośników fizycznych, które posiadają, rzecznik powiedział IGN, że będą oferować wybrane płyty DVD w swoich sklepach, gdy pojawi się nowe wydanie lub „w kluczowych momentach roku, kiedy są one najbardziej popularne, „Jak Czarny Piątek albo podczas wyprzedaży anty-Prime.

„W oparciu o wzorce zakupów naszych gości i szersze trendy branżowe przenosimy ograniczony asortyment płyt DVD, które mamy w naszych sklepach, do witryny Target.com, gdzie goście nadal będą mogli znaleźć tysiące tytułów” – powiedział rzecznik. „W przyszłości wybrane płyty DVD będziemy oferować w sklepach po ich nowej premierze lub w kluczowych momentach roku, kiedy są najbardziej popularne, np. podczas dawania prezentów świątecznych”.

Rzecznik potwierdził również, że nowa polityka nie będzie miała wpływu na gry fizyczne sprzedawane w sklepach detalicznych. Będzie to miało wpływ wyłącznie na fizyczne kopie filmów i programów telewizyjnych.

Odpowiedź Targetu nadeszła dzień po koncie X/Twittera szefa mediów fizycznych opublikować Jego źródła podają, że gigant handlu detalicznego do przyszłego roku przestanie sprzedawać nośniki fizyczne w sklepach i Internecie.

Chociaż Target nie rezygnuje z tego całkowicie, przejście na większą selektywność jest najnowszym elementem utrzymującego się i niepokojącego trendu dotyczącego stanu nośników fizycznych.

READ  Odpowiedzi na krzyżówki NYT 28 czerwca 2023 r

Pomimo pojawienia się usług przesyłania strumieniowego i wyłącznie cyfrowych urządzeń rozrywkowych, media fizyczne w dalszym ciągu pokazują swoje znaczenie, zwłaszcza że dają konsumentom pełną kontrolę nad kupowanymi przez nich mediami. W niektórych przypadkach filmy i programy telewizyjne stworzone dla usług przesyłania strumieniowego zostały całkowicie wycofane, przez co fani nie mieli możliwości ich oglądania. W innym niedawnym przypadku aplikacja Funimation została wyłączona na początku tego miesiąca, a klienci wyrażają frustrację, że ich cyfrowe kopie aplikacji nie zostały przeniesione do Crunchyroll pomimo fuzji dwóch gigantów anime.

Bilans bloga: Bloomberga /Getty Images

Taylor jest reporterem w IGN. Można ją śledzić na Twitterze @Ty Nexter.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *