Todd Howard opowiada o grze krzyżowej i postępach w Falloucie 76

Fallout 76gra MMORPG od Bethesdy osadzona w… Upadł Wszechświat jest dziś być może bardziej popularny niż kiedykolwiek dzięki nowemu serialowi telewizyjnemu Amazona. Logiczne jest więc, że w niedawnym wywiadzie zapytano o to producenta wykonawczego Bethesdy, Todda Howarda Fallout 76 I Skrzyżowanie. I choć wydaje się, że możliwość współdziałania graczy na PC i konsolach nie wchodzi w grę, Howard przynajmniej wydawał się bardziej pozytywnie nastawiony do wzajemnego rozwoju.

Od premiery Upadł Program telewizyjny z początku tego miesiąca, wszystkie z tych Upadł Popularność gier eksplodowała. Obejmuje to czarną owcę w rodzinie, Fallout 76. W tę grę casual, dostępną wyłącznie online, cieszy się większa niż kiedykolwiek liczba graczy na wszystkich platformach. Ponieważ tysiące nowych graczy wkracza do postapokaliptycznego otwartego świata MMORPG, mogą się spodziewać – podobnie jak większość gier w 2024 r. – że Fallout 76 Będzie wspierać grę typu cross-play lub przynajmniej cross-progresję. Jeśli jednak grasz na konsoli Xbox, nie będziesz mógł grać z graczami na PC ani na PlayStation, a wszystkie Twoje postępy są również powiązane z tą platformą. Chociaż gra międzyplatformowa wydaje się mało prawdopodobna, Todd Howard wydaje się bardziej otwarty na przyszłość, w której ważna jest gra międzyplatformowa. Fallout 76.

Trochę zabawne

W odcinku z 29 kwietnia Trochę zabawna gra, Howard mówił Upadł Franczyza i przyszłość cross-play w Fallout 76.

„Jednak nadal się temu przyglądamy [Fallout 76] To nie było tak projektowane od początku. „Oczywiście wchodzimy w silosy serwerów i baz danych” – powiedział Howard.

Zapytany o cross-play lub cross-progresję, przedstawił opinię Bethesdy na temat istniejących funkcji Staje się standardem w 2024 roku.

„Chciałbym powiedzieć, że dla nas ważniejsza jest wzajemna progresja niż rozgrywka międzyplatformowa – a my oddzielamy te dwie rzeczy – na pewno chcielibyśmy mieć to wszystko patrząc, ale powiem, że absolutnie [Fallout 76] Od początku projektowano – windę techniczną. Nie mówię, że nic nie robimy, po prostu przyglądamy się temu i widzimy, jak wpłynie to na ludzi.

READ  Wymagania systemowe Starfield na PC: Jak zbudować komputer PC dla Starfield

Kontynuował: „Myślę, że pójście naprzód w świecie, w którym chcemy być, myślę, że to bardzo ważne i wiesz, że w naszych przyszłych grach będziemy bardzo chcieli się tego upewnić – w szczególności”. Postęp — gdzie możesz wybrać grę, niezależnie od tego, na jakim ekranie się znajdujesz, możesz nadal podążać za swoją postacią i tym, co robiłeś.

Co zabawne, Howard zasugerował, że jeśli pracownikom przeszkadza coś w ich grach — na przykład brak rozgrywki międzyplatformowej — staje się to dla nich wyższym priorytetem i powinni to naprawić.

„Kiedy nie możemy tego złapać i [make progression,] Przenosi go wewnętrznie na górę stosu.

Potrzebujemy więc, żeby niektórzy ludzie w Bethesdzie się zdenerwowali Fallout 76Myślę, że to brak cross save'ów!

.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *