Twórcy gier otwarcie opowiadają o „najgorszych” grach, nad którymi pracowali

W zeszłym tygodniu Daedalic Entertainment, twórcy przygodowej gry wideo z ukrytymi obiektami JRR Tolkien Władca Pierścieni: GollumPrzeprosił za to, że gra nie „sprostała oczekiwaniom” zarówno graczy, jak i twórców. pomimo Golluma Będąc jedną z najgorzej ocenianych gier 2023 roku na Metacritic, trudno znieść L, to graD do bardzo przydatnego wątku na Twitterze, w którym grupa twórców gier podzieliła się opiniami na temat lekcji, których nauczyli się, bawiąc się, pracując nad swoimi „najgorszymi” grami.

Rozmowa między twórcami gry rozpoczęła się od tweeta z God of War: Ragnarok Starszy artysta zajmujący się środowiskiem, Danny Carlon. Retweetując cytat z a Kronika gier wideo artykuł o GollumaI Carlone udostępnił zrzut ekranu Sonic Boom: Lyric RiseWynik recenzji Metacritic 32 W solidarności z twórcami z Daedalic Entertainment.

Czytaj więcej: Władca Pierścieni: Gollum Studio przeprasza za „przerażające doświadczenie”

„Trudno jest tworzyć gry. Bez względu na wynik, każdy projekt ma pozytywy/wyciągnięte wnioski. Oferuję najniższy wynik gry, ponieważ jestem dumny z czasu spędzonego na pracy z niektórymi z moich ulubionych ludzi w branży” Carlon napisał w tweecie. „Niektóre rzeczy wymykają się spod kontroli. Bądźcie dla siebie mili”.

Artysta zajmujący się środowiskiem BonusXP, Ashley Rochelle, szybko przesłał dalej Carlone wraz ze zrzutem ekranu Egzotyczne kolonie morskieśredni wynik 43 w serwisie Metacritic — słabo oceniany projekt, nad którym pracowałem — i zachęciłem innych twórców gier do dzielenia się tym, co kochają w pracy nad swoją „najrzadziej recenzowaną grą”.

Czytaj więcej: Rycerze Gothamu Sześć miesięcy później: lepiej, ale nadal przeciętnie

Powstały wątek, w którym znajdują się wyznania programistów, którzy pracowali nad grami od Rycerze Gothamu do niejasności, np przyjaciele gra ciekawostki na playstation 2, Pełen przydatnych lekcji dla programistów z wielu różnych firm i dyscyplin, których nauczyli się podczas pracy nad grami, których krytycy i gracze nie do końca nadrobili.

READ  Raport z zapowiedzi Super Mario RPG: wierny i nowy

rozmawiać z Kotakupowiedziała Rochelle Kotaku Naprawdę miło było usłyszeć tak wielu ludzi, którzy docenili dobre strony mnie Marines kolonialni— zwłaszcza tryb dla wielu graczy — „chociaż został powszechnie przesunięty”. Powiedziała, że ​​​​przesłanie Carlone dla programistów, aby „byli dla siebie mili”, przemówiło do niej, ponieważ „bycie częścią eklektycznej gry jako programista jest miażdżące duszę”.

„Zwłaszcza jako koledzy programiści, wszyscy powinniśmy być mili. Poczułem solidarność, dzieląc się moimi doświadczeniami z grą Hated. „Jest tak wielu z nas, którzy tam byli, powiedziała Rochelle. „Chciałem pokazać, że można pracować nad czymś, co nie idzie dobrze. Są też pozytywy. Niezależnie od tego, czy jest to nowa umiejętność, której się nauczyłeś, czy nawet ludzie, z którymi pracowałeś. Będą inne projekty. ucz się na błędach i porażkach i przejdź do tworzenia coraz lepszych gier”.

Czytaj więcej: Egzotyczne kolonie morskie: Kotaku recenzja

Nicka McConnella– Kto był członkiem Final Fantasy XIVAngielski zespół lokalizacyjny Square Enix powrócił przed całkowitym przebudową, aby uczynić z niej przyzwoitą grę — powiedział, że chociaż był „w pełni świadomy problemów”, szeroko cytowanych podczas niespokojnej premiery gry MMORPG, on i jego koledzy z zespołu kontroli jakości dali z siebie wszystko starania, aby gra była lepsza dzięki „angielskim dialogom” i „[imbuing] Z kilkoma dodatkowymi funkcjami.

„Dla mnie podział pomógł — nie byłem administratorem gry, więc nie mogłem rościć sobie prawa do stanu gry” — powiedział. „Byłem bardzo dumny z pracy, którą wykonaliśmy na stronie kontroli jakości. Niektóre zabawne dialogi, czyste skrypty itp. Również koleżeństwo bycia razem na wyżynach źle przyjętego sukcesu – mieliśmy wiele wewnętrznych żartów i wciąż dużo my jesteśmy Connection do dzisiaj. Chcieliśmy przyczynić się do czegoś fajnego, co ludzie by pokochali, i miło jest wiedzieć, że dzień premiery nie był końcem całej sprawy”.

READ  Prywatne przeglądanie może nie chronić Cię tak bardzo, jak myślisz

Square Enixa

Według McConnella, on i reszta zespołu kontroli jakości zostali usunięci FFXIVnapisy, kiedy Square Enix „wyprostował statek” wraz z wydaniem ich przebudowy, Odrodzony świat. Niestety, to Często zdarza się to ludziom, którzy pracują w dziale zapewniania jakości. Mimo odejścia ekipa arabizacji zwolniona Odrodzony światMcConnell mówi, że praca, którą on i jego zespół włożyli w pierwsze wydanie gry w 2010 roku, pomogła „utorować drogę” do ponownego wydania gry w 2013 roku.

Więcej historii z okopów rozwojowych można znaleźć w naszej trwającej rozmowie na Twitterze. Oto podsumowanie niektórych naszych aktualnych i ulubionych odpowiedzi.

Podczas gdy Twitter jest komorą echa dla ludzi grających w gry, których nie lubią, miło jest widzieć, jak ludzie stojący za tymi grami spotykają się, aby dzielić się wspaniałymi historiami i przekształcać to, co w przeciwnym razie mogłoby być nieproduktywnym graczem dążącym do produktywnej i zdrowej dyskusji online.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *