„Uncharted” 23 miliony dolarów w drugi weekend przed rozpoczęciem „Batmana” – termin

Sobota rano: Zanim duża kolumna wsparcia wejdzie na rynek, zwykle w kasie panuje cisza. Ale cisza jest największa, gdy duże studia nie mają żadnych nowych, ekspansywnych wejść. Wszyscy czekają na Warner Bros. Ordynans W przyszły weekend, a kilka źródeł mówi mi, że łatwo jest powiązać z otwarciem 100 mln $, w rzeczywistości 115 mln $ +, przedsprzedaż biletów jest po to, aby to udowodnić.

Dzieje się tak pomimo 3-godzinnego czasu działania, a to, co słyszałem (jeszcze nie widziałem), jest bardziej kryminalną historią reżysera Matta Reevesa niż wcześniejszą historią Christophera Nolana. Mroczny rycerz Filmy pełne akcji. iSpot pokazuje, że Warner Bros. Wydał już 28 milionów dolarów na reklamę w amerykańskiej telewizji (to nawet ogromna liczba punktów POV dla tej agencji danych) w programach takich jak Zimowe Igrzyska Olimpijskie, NFL, dzień dobry Ameryko, NBA i .gry Big Brother: Wydanie dla celebrytów.

Uwaga, Warners nie ma wpływu na te oczekiwania branży w momencie pisania. Pamiętaj jednak, że bezpiecznie trafią na flopie. Jednak nikt nie widzi go poniżej 100 milionów dolarów.

Warner Bros.

Do tego czasu, film Sony Tom Holland-Mark Wahlberg, NieznanyA Zachowuje duży komentarz na drugi weekend z 23 miliony dolarów, -48%, po drugim piątku z 6 milionami dolarów, -61% od ostatniego piątku i zapowiedzi. Do niedzieli film wyreżyserowany przez Robina Fleischera pojawia się w grze wideo Sony na PlayStation 83,1 miliona dolarów.

United Artists Releasing / Drugi weekend MGM w Channing Tatum pies Ma również dobrą stopę trzymania, na poziomie -43%, z drugim weekendem 8,5 miliona dolarówi dziesięć dni do niedzieli od 29,2 miliona dolarów.

Więc jeśli wszystko idzie dobrze, dlaczego w weekendy kasa nadal jest zła, a spodziewany jest weekend? 58,8 miliona dolarów Do wszystkich filmów? Sam ten weekend to -38% ostatniego weekendu.

Ósmy weekend roku w okresie poprzedzającym pandemię 2020 r., weekend po dniu prezydenta osiągnął 102,6 mln USD na Box Office Mojo (na czele z drugim weekendem Jeż Sonic 26,1 mln USD), podczas gdy weekend w tym samym czasie w 2019 r. przyciągnął 128 mln USD, na czele z Jak wytresować smoka: ukryty świat z 55 milionami dolarów po raz pierwszy).

Po raz kolejny potrzebujemy więcej głównych produktów wspieranych przez studia i więcej mięsa, aby wypełnić lukę między filmami akcji a niszowymi kasami. Szeroka premiera komedii grozy Dave’a Grohla w ten weekend kawalerka 666 Z Open Road Films w 2306 kinach nie uciekniesz z uznaniem 1,8 miliona dolarów po 725 000 dolarów Piątek. Niestety, taki niszowy film nie ma dużego nakładu studyjnego. W tym czasie dwa lata temu Disney miał wysokiej klasy film familijny wyprodukowany przez 20th Century Studios zew natury Dalsze zwiększenie kasy otwartej z 24,7 milionami dolarów, chociaż ten tytuł był pustym zwycięstwem, biorąc pod uwagę koszt produkcji 135 milionów dolarów.

kawalerka 666 56% krytyków nie było rozpieszczonych, publiczność miała pozytywną 70%, a rekomendację 49%. Liczby mówią same za siebie. 56% mężczyzn kupiło bilety, nieco ponad połowa tłumu miała 25-44 lata, 72% było w wieku 18-44 lata, a różne prezentacje to 71% rasy białej, 17% latynoskiej i latynoskiej, 3% czarnej i 10% azjatyckiej/innej. Pic prowadził 47% swojej działalności na wybrzeżach, w porównaniu ze średnią 40%. Słyszałem, że większość biegów nie wykonała zbyt wiele pracy.

AMC Woodland Hills i Regal Sherman Oaks odnotowały wzrost zarobków dzięki osobistym występom Foo Fighters i menedżera BJ McDonnell. Wylądowali w czołówce kin wraz z AMC Burbank, AMC Century City, AMC Alderwood – Seattle, AMC Westminster – Denver i Marcus Ronnie’s 20 Cinema, St. Louis; Stadion Regal Opry Mills 20, Nashville; AMC Empire 25, NYC i AMC River East, Chicago.

Firma RelishMix zajmująca się analizą mediów społecznościowych monitorowała 97,9 miliona użytkowników mediów społecznościowych dla kawalerka 666 „Zgodnie ze standardami gatunku horroru” i wspierany przez SMU Foo Fighters w wysokości 22,6 miliona na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube i TikTok, który „wykonał ciężkie zadanie we wszystkich filmach, a także w sieciach społecznościowych zespołu na poziomie 4,1 milion.” kawalerka 666 Filmy zostały wprowadzone na kanał The Foo Fighters na YouTube z 3,3 milionami subskrybentów i dobrze promowane, podobnie jak Sony UK w międzynarodowej mieszance. „Repost jest umiarkowany, ale łączy się na kanałach filmowych i kanałach fanów z łączną liczbą 27,2 miliona wyświetleń dla sześciu własnych postów, w tym dodatkowych uzyskanych filmów – 1,1 miliona wyświetleń wideo na Instagramie i 123 000 w TikTok”.

Przed otwarciem RelishMix mówi: „Rozmowa do kawalerka 666 To było mieszane pozytywy, a fani Foo Fighters szykowali się na zabawne wydarzenie z filmem demonstracyjnym, a niektórzy zastanawiali się, czy to była sesja. Kręgosłup-Styl parodii, film Tenacious D lub parodia filmów zespołu, takich jak ciężki dzień w nocy A Wsparcie, Z Davem Grohlem inspirującym uniwersum Beatlesów. Ponadto dyskutowano o poziomie zaangażowania przemysłu filmowego w tworzenie historii kariery z członkami zespołu i gwiazdami rozrywki, takimi jak Lionel Richie i Whitney Cummings, jako sąsiad”.

Welon Richie:

cyrano
MGM i UAR

UAR w końcu wydał oryginalną funkcję muzyczną, cyranoA Kogo szuka Joe Wright? 1,25 miliona dolarów Miejsce 10 na 797 kin na 160 rynkach. UAR starał się chronić ten film i czekał na odpowiedni czas na wydanie, biorąc pod uwagę pomysł, że starsi widzowie udają się do filmów podczas omicron.

Ogólnie rzecz biorąc, rynek niszowy nadal stoi przed poważnymi wyzwaniami. Wszystko to daje wyobrażenie o ziemi, którą musimy nadrobić z niszową publicznością: Wright jestem Karenina Podczas trzydniowego weekendu Święta Dziękczynienia w 2012 roku zarobił 896 000 dolarów w 66 kinach, podczas gdy pokuta W drugi weekend w 117 kinach na początku grudnia 2007 roku zarobił 1,8 miliona dolarów. cyrano Ma certyfikowany nowy 86% na Rotten Tomatoes, a publiczność RT, która go zobaczyła, dała mu 86% oceny. UAR widział najlepsze rynki z Nowego Jorku, Los Angeles, Salt Lake City, San Francisco, Phoenix, DC, San Diego, Dallas, Seattle, Austin, Sacramento i innych.

Ponadto film nie wystartował na rozdaniu Oscarów, z tylko jedną nominacją do najlepszego projektu kostiumowego. Nie oznacza to, że UAR nie prowadziło intensywnej kampanii w tym celu, ponieważ premiera filmu odbyła się tak wcześnie podczas sezonu rozdania nagród, a jego światowa premiera odbyła się w Telluride. Nawet w ten weekend nie możesz utknąć na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych, w których nie ma pliku cyrano reklamy.

Gwiazda Haley Bennett szeroko broniła filmu w swoich mediach społecznościowych, na długo przed jego premierą w czwartym kwartale ubiegłego roku. Wśród ponad 25 milionów wyświetleń w mediach społecznościowych, które pojawiły się w serwisach YouTube, Instagram, Facebook i Twitter, RelishMix zauważa, że ​​gwiazda Peter Dinklage z wynikiem 4,6 miliona, a Bennett z wynikiem 365 tys. cyrano Train”. Bennett i Dinklage wystąpili w Goodspeed’s Musical Workshop w Connecticut, który był katalizatorem połączenia Wrighta z życiem. Produkcja została nakręcona jesienią 2020 roku podczas Covid na Sycylii.

Ojciec chrzestny
Grupa Everetta

1997 reedycja filmów Francisa Forda Coppoli z 1972 roku, Ojciec chrzestnyA Zarobił 1,2 mln USD w pełnej, ograniczonej sumie, a w ten weekend 156 razy na 46 rynkach, cięcie z okazji 50. rocznicy jest na dobrej drodze do osiągnięcia zysku 815 000 $ Za średni teatr za 5,2 tys 425 000 dolarów Piątek, co jest dobre. Niektórzy konkurujący dystrybutorzy uważają, że film może zarobić 1 milion dolarów w weekend po dobrych wynikach w Nowym Jorku, Los Angeles, Chicago, San Francisco, Bostonie, Orlando, San Diego, Nashville i Las Vegas. Box Office Mojo ma dożywotni PKB Ojciec chrzestny Wyceniony na 134,96 mln dolarów, a w najbliższy weekend sięgnie 135,8 miliona dolarów.

1.) Nieznany (Sony) 4275 kin, piątek 6 milionów dolarów (-61%) / 3 dni 23 miliony dolarów (-48%) / ogółem 83,1 miliona dolarów/ tydzień 2

2.) pies (UAR) 3827 (+150) Teatry, piątek 2,4 miliona dolarów (-51%) / 3 dni 8,4 miliona dolarów (-43%) / ogółem 28,2 miliona dolarów/ tydzień 2

3.) Spider-Man: Nie ma miejsca na dom (Sony) 3002 (+46) Teatry, piątek 1,3 miliona dolarów (-24%) / 3 dni 5,1 miliona dolarów (-31%) / Razem 779,2 mln USD/ tydzień 11

4.) Śmierć na Nilu (Dis) 3420 (+140) kin, piątek 1,2 miliona dolarów (-32%) 3 dni 4,1 miliona dolarów (-36%) / ogółem 32,4 miliona dolarów/ tydzień 3

5.) dupa na zawsze(nominalne) 2913 teatrów (-158)piątek, 870 000 $ (-41%) /2,96 miliona dolarów za 3 dni (-43%) / Razem: 51,8 miliona dolarów/ tydzień 4

6.) kawalerka 666 (lub) 2306 kin, piątek 725 000 dolarów3 dni 1,8 miliona dolarów/ tydzień 1

7.) Wyjdź za mnie (Uniwersytet) 3110 (-533), piątek 520 tysięcy dolarów (-52%) / 3 dni 1,68 miliona dolarów (-55%) / razem 20 milionów dolarów/ tydzień 3

8.) śpiewać 2 (UNI/IL) 2382 (-94) teatry, piątek 410 tysięcy dolarów (-32%) / 3 dni 1,53 miliona dolarów (-46%) / Razem: 150,6 miliona dolarów/ tydzień 10

9.) cyrano (UAR) 797 teatrów piątkowych 473 USD/3 dni 1,25 miliona dolarów/ tydzień 1

10.) Krzyk (nominalny) 1566 (-341) piątkowe teatry 340 000 $ (-34%) / 3 dni 1,23 miliona dolarów (-37%) /Całkowity: 79,1 miliona dolarów/ tydzień 7

READ  „Uwielbiamy patrzeć, jak rośniesz”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *