USL ogłosiło, że Women’s Professional League będzie rywalizować z NWSL; Tim Tebow jest jednym z planowanych właścicieli zespołu

USL Super League zamierza wystąpić do US Soccer o sankcje dla Division I do 1 września 2023 roku, ogłosiła we wtorek.

Jest to zmiana w stosunku do poprzedniego ogłoszenia ligi w 2021 roku o Superlidze Złożysz wniosek o ukaranie drugiej sekcji Z zamiarem wystartowania w 2023 r. – obecnie opóźnionym do 2024 r. Premier League ma nadzieję wystartować w przyszłym roku w formacie ligi drużynowej 10-12, chociaż w momencie publikacji wiadomości ma osiem głównych rynków, a więcej zostanie ogłoszonych w najbliższym czasie nadchodzą miesiące.

Początkowe rynki na sezon 2024

miasto właściciel (właściciel) stadion

Charlotte, Karolina Północna

Jima McVilliamy’ego

Stadion Pamięci Legionu Amerykańskiego

Dallas/Forth Worth w Teksasie

Rodzina Neila

zostać ogłoszone później

Lexington, Kentucky.

Bill Shifley, Donna Shifley, Stephen Dwahry

Drużyna W League jest obecnie na stadionie Toyota Stadium, plany na przyszły stadion są w toku

Phoenix w Arizonie.

Grupa właścicielska Phoenix Rising FC

Stadion Phoenix Rising FC

Spokane, Wash.

Aequus Sports, LLC (Katie Harnetiaux i Ryan Harnetiaux)

Stadion jest obecnie w budowie, a jego otwarcie planowane jest na jesień 2023 roku

Zatoka Tampa na Florydzie.

Daryla Shawa, Davida Laxera, Jeffa Foxa

Przeglądaj lokalizacje tymczasowych stadionów i planowanych przyszłych stadionów

Tucson w Arizonie.

Johna Perlmana, Jeffa Arnolda

zostać ogłoszone później

Waszyngton

Attain Sports and Entertainment (Greg Baroni) we współpracy z DC United

zostać ogłoszone później

W późniejszych sezonach mają również dołączyć cztery kolejne miasta (wymienione wraz z posiadłością):

  • Chattanooga, Tennessee – Bob Martino
  • Indianapolis – założyciel i prezes Indy Eleven Ersal Ozdemir oraz dyrektor generalny Greg Stremlaw
  • JACKSONVILLE, Floryda – Tim Tebow, Ricky Caplin, Tony Allegretti, Steve Livingston
  • Madison, Wisconsin – Forward Madison Property Collection
  • Oakland, Kalifornia – własność Oakland Roots i Oakland Soul

„Premier League zasiądzie na szczycie piramidy kobiet z silnymi grupami właścicielskimi, najnowocześniejszymi stadionami i zapalonymi fanami, którzy zapewnią natychmiastową rentowność i długoterminową stabilność” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny USL Alik Papadakis. do ligi.

Męskie kluby w USL, które będą miały drużynę Women’s Super League, to Lexington SC, Phoenix Rising FC, FC Tucson, Chattanooga Red Wolves SC, Oakland Roots i Forward Madison.

— powiedziała prezes Premier League Amanda Vandervoort sportowiec Że decyzja o usankcjonowaniu DI zamiast pierwotnie planowanego DII „była dyskutowana od dłuższego czasu”, chociaż odmówiła powiedzenia, czy opóźnienie z 2023 na 2024 było związane z tą rozmową.

Vandervort powiedział, że forsując oryginalną reklamę ligi, mieli na to czas Zbuduj więcej infrastruktury w ramach Premier League Jeśli chodzi o tworzenie „pre-professional” W League, która rozpoczęła się w 2022 roku z 44 klubami i powiększy się do 65 klubów w 2023 roku, a także ich przejście od młodzieży do zawodowców i uruchomienie akademii ich dziewcząt latem 2023.

READ  Badania Patriots OC pokazują, że ulga Billa Belichicka przebija wszystko

Zapytany, czy Premier League jest pewna, że ​​będzie miało od 10 do 12 drużyn gotowych na rok 2024, Vandervoort powiedział „Absolutnie”.

Dodała: „Standardy na poziomie Division One, jesteśmy przekonani, że jako liga spełnimy te standardy”. „Tak więc decyzja o przejściu do Division I była czymś, co podjęliśmy wspólnie z naszymi grupami właścicielskimi, ale bardzo mocno czujemy, że oferowanie najwyższych standardów futbolu amerykańskiego kobietom grającym w naszej lidze jest nie tylko naszą szansą, ale naszym odpowiedzialność i jesteśmy tym bardzo podekscytowani”.

Zgodnie z futbolem amerykańskim, kobieca liga outdoorowa I ligi Obejmuje następujące kryteria:

  • Co najmniej osiem drużyn ubiegających się o kary.
  • Zespoły muszą znajdować się w co najmniej dwóch strefach czasowych w pierwszym roku, rozszerzając się do trzech stref czasowych w roku szóstym (Wsch., Środkowa i Pacyficzna).
  • Co najmniej 75 procent klubów ligi musi grać na rynkach metropolitalnych z populacją co najmniej 750 000.
  • Minimalna pojemność stadionu to 5000 miejsc.
  • Zespołowe grupy właścicielskie muszą wykazać się zdolnością finansową do działania przez trzy lata.
  • Jeden główny właściciel zespołu z co najmniej 35 procentami udziałów w zespole, którego indywidualna wartość netto wynosi co najmniej 15 milionów USD.
  • Grupa właścicielska musi mieć łączną wartość netto co najmniej 25 milionów USD.
  • Liga będzie miała pełnoetatowy personel przez cały rok, w tym Dyrektora Operacyjnego, Dyrektora Finansowego i Dyrektora Marketingu/PR.

A co z NWSL?

Istnieje również fakt, że każda profesjonalna liga kobiet DI w Stanach Zjednoczonych nieuchronnie będzie porównywać się z NWSL, a być może nawet obawia się, że rynek obecnie nie nadąża za nagłym napływem dziesiątek nowych profesjonalnych drużyn. Vandervoort zachęciła do bardziej optymistycznej wizji obecnego krajobrazu zawodowej piłki nożnej kobiet w tym kraju i powiedziała, że ​​rynek jest obecnie wystarczająco silny, aby DI Premier League była opłacalna.

„Stany Zjednoczone mają 12 profesjonalnych drużyn kobiecych, ale mają taki sam zasięg i populację jak cała Europa i mają ponad 150 profesjonalnych kobiecych zespołów najwyższego szczebla” – zauważył Vandervoort.

To porównanie może nie jest do końca indywidualne, ponieważ profesjonalne drużyny kobiece w Europie działają w swoich krajach, gdzie budżety mogą znacznie różnić się od potrzeb klubu w znacznie większym kontynentalnym Stanach Zjednoczonych i mają różny poziom popularności. . Ale biorąc pod uwagę doświadczenie USL w opracowywaniu regionalnych odcisków piłkarskich zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, porównanie może być również odpowiednie.

READ  Jimmy Butler zapewnia Heat Beat Celtics: możemy i wygramy tę serię

Premier League różniłaby się również od NWSL na co najmniej dwa główne sposoby: po pierwsze, dostosowując się do międzynarodowego kalendarza z harmonogramem od jesieni do lata, w przeciwieństwie do NWSL, która rozpoczyna się wiosną i kończy późną jesienią, a po drugie przez brak projektu kolegialnego.

Brak projektu jest zgodny z inkluzywnym etosem USL dotyczącym rozwoju ścieżek młodzieżowych; W poprzednich ogłoszeniach dotyczących akademii dziewcząt, USL powiedział, że nie będzie już używać przedziałów wiekowych w swoich zespołach akademii w ramach mentalności „jeśli jesteś wystarczająco dobry, jesteś wystarczająco dorosły”. NFL zaczyna zmierzać w kierunku podobnej mentalności dzięki niedawnym nabytkom, takim jak 15-letnia Melanie Parkenas dla San Diego Wave i 15-letnia Chloe Ricketts dla Washington Spirit, ale 18-letnia Alyssa Thompson wciąż ma z projektem 2023 (choć było jasne, że wyląduje w Los Angeles z Angel City jako numerem jeden).

Vandervort powiedział, że Super League zamierza walczyć o pensje zawodników (obecna pensja minimalna w NWSL wynosi 36 400 USD).

„Chcemy być konkurencyjni na rynku międzynarodowym, na rynku amerykańskim” – powiedziała. „Szczegóły wynagrodzeń graczy, standardy graczy, wszystkie te rzeczy, jesteśmy podekscytowani rozmowami z naszymi grupami właścicielskimi, z naszymi graczami”.

Vandervort powiedział, że kolejnym zachęcającym czynnikiem jest to, że frekwencja na USL W League na początku 2023 roku była wysoka, z ponad 5800 w debiucie u siebie Oakland Soul 13 maja i dwugłowym występem z Roots oraz 4743 w debiucie u siebie w Detroit City 13 maja. Maj kontra Flint City. Drużyna Marquee W League z Minnesoty Aurory miała w zeszłym roku silną pozycję w porównaniu do działających w niższej lidze. Aurora miała wiele wyprzedaży w 2022 rokuw tym pełny mecz o mistrzostwo przed 6200 fanami i Średnia frekwencja w sezonie regularnym wyniosła 5115.

Liczby te są porównywalne lub lepsze niż wiele drużyn NWSL w 2022 r., takich jak North Carolina Courage, NJ/NY Gotham i Orlando Pride, które osiągnęły średnią mniej niż 5000 w sezonie. Jednak NWSL wyraźnie chce mierzyć wyżej, a zespoły ekspansji pierwszego roku San Diego Wave i Angel City mają średnio odpowiednio 8 792 i 19 105.

Superliga mogłaby znaleźć swoją własną niszę, dążąc do wygodniejszej średniej frekwencji i wydając trochę mniej niż przyciągające wzrok gwiazdy. Zgłoszono 50 milionów dolarów plus opłaty za ekspansję NWSL jest teraz wymagający i wydaje się, że znajduje to odzwierciedlenie w ogłoszonych dotychczas stadionach. Stadion American Legion Memorial ma pojemność 10 500, nowy stadion Phoenix Rising FC ma pojemność 10 000, a obecna lokalizacja Lexington Sporting Club, Toyota Stadium w Georgetown, ma pojemność 5 000.

READ  Niedźwiedzie mogą otrzymać „aktywo wysokiej jakości” od Justina Fieldsa – NBC Sports Chicago

„W tym kraju jest wiele możliwości”, powiedział Vandervoort, obawiając się, że dwie ligi DI mogą nasycić rynek, który nie jest gotowy na tak szybki wzrost, zwłaszcza biorąc pod uwagę historię upadku ligi w USA. „Myślę, że ostatecznie jesteśmy.” Wypełniamy lukę w możliwościach i naszym obowiązkiem jest robić to na najwyższym poziomie”.

USL nawiązał już współpracę z międzynarodową firmą konsultingową Octagon, aby pomóc w zarządzaniu sprzedażą praw medialnych w kraju, a także z firmą Legends zajmującą się rozrywką, aby wspierać partnerstwa i możliwości komercyjne na stadionach. Liga nawiązała również współpracę z agencją marketingu sportowego Sportfive w zakresie międzynarodowej telewizji i dystrybucji cyfrowej. Octagon oczywiście wcześniej współpracował z NWSL nad prawami medialnymi, wyceną sponsorów, brandingiem i opiniami fanów.

Prawa mediów i ich właściwa ocena to w tej chwili duże pytanie nie tylko dla NWSL, ale dla kobiecej piłki nożnej na całym świecie. Dobra umowa na transmisję jest kluczem do większej stabilności finansowej, a Vandervort zgodził się, że na podstawie dotychczasowych rozmów istnieje apetyt na więcej sportów kobiecych.

„W naszej branży dużo mówimy o tym ruchu w górę komercjalizacji i zainteresowaniu sportem kobiecym, ale wiesz, mogę ci powiedzieć, że to osoba poufna prowadząca te rozmowy, to w sam raz” – powiedziała.

„Myślę, że zobaczymy to z komercyjnego punktu widzenia, z punktu widzenia fanów, zaangażowania fanów poza listami przebojów. Minęły dziesięciolecia w biznesie do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj, a niesamowici ludzie inwestują swoje życie w tę podróż po drodze. I jestem podekscytowany, że mamy teraz te grupy właścicieli, które są gotowe do inwestowania na poziomach, na które są gotowe. Myślę, że od budowy i modernizacji fantastycznych stadionów w całym kraju po prawdziwe inwestowanie w wrażenia zarówno dla graczy, jak i fanów. to niesamowity moment dla kobiecej piłki nożnej”.

– powiedział rzecznik NWSL sportowiec, „Z zadowoleniem przyjmujemy więcej możliwości dla kobiet do profesjonalnej gry w piłkę nożną w Stanach Zjednoczonych”.

lektura obowiązkowa

(Zdjęcie: Eric Williams/USA Today)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *