Usługa przesyłania strumieniowego Paramount połączy się z Showtime 27 czerwca

  • Paramount planuje uruchomić połączone usługi przesyłania strumieniowego Paramount + i Showtime w Stanach Zjednoczonych 27 czerwca.
  • Paramount+ z poziomem premium Showtime wzrośnie do 11,99 USD z 9,99 USD, podczas gdy najniższy poziom cenowy, bez zawartości Showtime, wzrośnie o 1 USD do 5,99 USD.
  • Do końca roku firma zakończy samodzielną aplikację Showtime, a także zmieni nazwę swojej sieci telewizji kablowej premium Showtime.

Tom Ryan, dyrektor generalny i prezes Paramount Streaming, przemawia podczas konferencji prasowej LG przed targami Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas, Nevada, 4 stycznia 2023 r.

Patrick T Fallon | AFP | Obrazy Getty’ego

Firma poinformowała w poniedziałek, że flagowa usługa przesyłania strumieniowego Paramount Global Paramount + połączy się z aplikacją Showtime w USA 27 czerwca.

Wraz z nowo połączonym streamingiem nastąpi wzrost cen, ogłosił Paramount na początku tego roku. Poziom premium Paramount + z Showtime wzrośnie do 11,99 USD z 9,99 USD, podczas gdy opcja Paramount + bez zawartości Showtime wzrośnie o 1 USD do 5,99 USD.

Integracja wykracza poza opcje transmisji Paramount. Sieć telewizji kablowej premium, znana z seriali takich jak „Yellowjackets” i „Billions”, również zostanie przemianowana na Paramount + z Showtime, a firma zamknie również swoją samodzielną aplikację Showtime do końca roku.

Po zintegrowaniu sieć telewizyjna Showtime będzie również oferować treści z Paramount+, który wyprodukował oryginalne seriale, które wydzieliły popularne serie, takie jak „Yellowstone” i „Criminal Minds”. Showtime to dodatkowa opłata abonamentowa w pakiecie płatnej telewizji.

Paramount powiedział, że spodziewa się szczytowych strat w raczkującej usłudze przesyłania strumieniowego Paramount + w tym roku.

Połączone platformy pomogą również zmniejszyć wydatki na treści, na których ostatnio skupiają się firmy medialne, które chcą, aby transmisje na żywo były opłacalne.

Warner Bros. Discovery obniżyło koszty od czasu zakończenia fuzji. Firma uruchomiła również we wtorek Max, który jest mieszanką HBO Max i Discovery +. Jednak Discovery+ pozostanie również samodzielną usługą.

READ  Anne Heshey „Nie przewiduje się przetrwania” po urazie mózgu w wyniku wypadku samochodowego Nowości

Disney ogłosił w tym roku, że obniży koszty o 5,5 miliarda dolarów, w tym o 3 miliardy dolarów na treści. W zeszłym tygodniu dyrektor generalny Bob Iger powiedział, że Disney doda treści Hulu do platformy Disney+, dążąc do korzystania z jednej aplikacji dla konsumentów i ułatwiając prowadzenie działalności reklamodawcom. Firma skupi się również na dodawaniu większej liczby klientów korzystających z reklam i planuje podnieść ceny transmisji strumieniowej bez reklam jeszcze w tym roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *