Beyond Meat modernizuje swojego burgera roślinnego, aby zwiększyć słabnącą sprzedaż

Praca

Beyond Meat modernizuje swojego charakterystycznego burgera roślinnego, mając nadzieję, że zdrowsze składniki pomogą mu zwiększyć słabnącą sprzedaż w Stanach Zjednoczonych.

Firma z siedzibą w El Segundo w Kalifornii poinformowała w środę, że jej nowe paszteciki Beyond Burger i podłogi Beyond Beef redukują tłuszcze nasycone o 60% poprzez przejście z olejów rzepakowego i kokosowego na olej z awokado. Nowsze produkty z wołowiny zawierają również mniej sodu i więcej białka.

Nowe produkty trafią do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych wiosną tego roku.

Najnowsza wersja roślinnego Beyond Burgera. Nowsze produkty z wołowiny zawierają również mniej sodu i więcej białka. AP

Beyond Meat aktualizował swoje produkty już wcześniej; To czwarta generacja Beyond Burger. Jednak założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat, Ethan Brown, powiedział, że jest to największy krok naprzód, jaki marka zrobiła od czasu wejścia do sprzedaży Beyond Meat w 2016 roku.

Brown powiedział, że firma spędziła lata na opracowywaniu nowego przepisu z pomocą dietetyków i lekarzy, próbując zapewnić korzyści płynące z jedzenia roślinnego w burgerze naśladującym smak i konsystencję mięsa zwierzęcego.

„Zdrowie jest jednym z najważniejszych czynników napędzających kategorię mięsa pochodzenia roślinnego i czujemy się głęboko odpowiedzialni za spełnienie tych oczekiwań konsumentów” – Brown powiedział The Associated Press.

Beyond Meat również znajduje się pod presją z tego powodu Odwrócenie spadku sprzedaży w USA. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 roku przychody spółki w USA spadły o 34% ze względu na słaby popyt konsumencki. W listopadzie firma poinformowała, że ​​zwolni 19% siły roboczej i rozważała ograniczenie niektórych produktów, takich jak suszone mięso, oraz ograniczenie swojej działalności w Chinach.

Sprzedaż Beyond Meat rośnie w Europie, gdzie sprzedaje burgery i nuggetsy w restauracjach McDonald's. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy ubiegłego roku jej przychody międzynarodowe wzrosły o 17%. Ale to nie wystarczyło, aby zrekompensować amerykańskie straty. McDonald's testuje kanapki Beyond Meat w USA, ale nie wprowadził ich na stałe do menu.

READ  Podróże wakacyjne w przypadku linii Southwest Airlines są w większości przyjemne, choć znów zdarzają się irytujące zakłócenia

Inflacja jest jednym z powodów, dla których amerykańscy nabywcy w ostatnich latach zwrócili się ku tańszym źródłom białka. Jednak sceptycyzm konsumentów co do zdrowotności mięsa pochodzenia roślinnego – podsycany częściowo reklamami przemysłu mięsnego – również stanowi utrzymujący się problem. Na przykład Beyond Burger zawiera 25% zalecanej dziennej ilości tłuszczów nasyconych i 17% zalecanej ilości sodu.

„Zdrowie jest jednym z najważniejszych czynników napędzających kategorię mięsa pochodzenia roślinnego i czujemy się głęboko odpowiedzialni za spełnienie tych oczekiwań konsumentów” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Ethan Brown. Obrazy Getty’ego

Nowy Beyond Burger radykalnie poprawia ten profil zdrowotny. Zawiera 2 gramy tłuszczów nasyconych, czyli 10% zalecanej dziennej porcji i 14% zalecanej ilości sodu. Jeden burger zawiera 230 kalorii, czyli tyle samo, co poprzedni burger.

Dla porównania pasztet wołowy 80/20 marki Kroger ma mniej sodu, ale 9 gramów tłuszczów nasyconych – czyli 45% zalecanego spożycia – i 290 kalorii. Nowy Beyond Burger zawiera także mniej tłuszczów nasyconych i sodu niż jego główny konkurent roślinny, Impossible Burger firmy Impossible Foods.

Wątpliwości konsumentów co do zdrowotności mięs pochodzenia roślinnego – częściowo podsycane reklamami przemysłu mięsnego – również stanowią stały problem. AP

Firma Beyond Meat, która do swoich burgerów zawsze wykorzystywała białko grochu, dodała do nowego burgera soczewicę, ryż i fasolę, aby poprawić przeżuwalność i zwiększyć zawartość białka. Burger zawiera teraz 21 gramów białka w porównaniu do 19 gramów białka zarówno w pasztecie wołowym 80/20, jak i w Impossible Burgerze.

Akcje Beyond Meat spadły w środę o ponad 1%. Spółka opublikuje 27 lutego wyniki za cały rok 2023.




Załaduj więcej…









https://nypost.com/2024/02/21/business/beyond-meat-revamps-plant-based-burger-to-boost-weak-sales/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

Skopiuj adres URL udostępniania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *