Firma Musk Pivots Boring Company traktuje priorytetowo Teksas i Florydę

Zdjęcie artykułu zatytułowanego Najnowszy plan Elona Muska dotyczący wykopania bezużytecznych pieniędzy skierowany jest do Miami i Teksasu

Zdjęcie: Robin Beck (Obrazy Getty)

słaby występ Jeszcze gorszy odbiór społeczny Firma Boring Company Elona Muska została zmuszona w dużej mierze do odejścia od swoich bardziej ambitnych przedsięwzięć i zamiast tego wybrała nadanie priorytetu bardziej przyjaznym politycznie mieszkańcom. Teraz mówi się, że Musk skupia się na Teksasie i Miami w najbliższej przyszłości firmy.

Według dokumentów z 2021 r. Boring złożył wniosek o pozwolenie na budowę nowego i złożonego stanowiska testowego w Bastop Country w pobliżu Austin. Dostał to Tydzień Biznesowy Bloomberga. Firma podobno planuje wybudować na terenie zabudowanym kompleks na terenie, w którym wybuduje „tyle tuneli, ile potrzeba”, aby przetestować nowe technologie budowy podziemnych rur. Każdy z tuneli na poligonie może rozciągać się na około 300-600 stóp.

Oprócz tuneli, na terenie Boring w Teksasie znajduje się 10 prefabrykowanych domów o powierzchni 550 stóp kwadratowych z jedną sypialnią dla pracowników i może pewnego dnia obejmować kawiarnię i budynki handlowe.

Tymczasem około 1300 mil na wschód firma złożyła niedawno nową propozycję 6,2 mil. Ring Tunel w Miami. Ta propozycja od środka Raporty, twierdzi, że tak zwana „North Miami Beach Loop” może przewozić ponad 7500 pasażerów na godzinę. Ogólnie rzecz biorąc, Boring uważa, że ​​liczba ta może wzrosnąć do 15 000 na godzinę, chociaż BorOstatnie wyświetlacze to jakakolwiek wskazówka, która jest jeszcze bardzo odległa.

The Boring Corporation szacuje, że proponowany projekt w Miami będzie kosztował od 185 do 220 milionów dolarów, a jego budowa może zająć mniej niż trzy lata. Firma identyfikuje również sposoby, w jakie może rozwinąć się na 6,2-milowej trasie, która mogłaby dodać połączenia do Hard Rock Stadium i kampusu Biscayne Florida International University. Podobnie jak w przypadku wszystkich projektów związanych z Muskiem, te terminy i szacunki należy traktować z ostrożnością.

Jednak propozycje spotkały się z podekscytowaniem przynajmniej niektórych urzędników z Florydy.

„Mamy duży ruch i to będzie sposób na znaczne zmniejszenie tego ruchu” – powiedział Insiderowi Michael Joseph, komisarz North Miami Beach. Joseph twierdzi, że wydatki Muska mogą stanowić ułamek kosztów większych planów infrastrukturalnych, prawdopodobnie zaczynając od kilku stosunkowo poważnych zakłóceń w lokalnej gospodarce.

Propozycja z Miami reprezentuje drugą próbę pozbycia się Boringa być ziemiąAni na Florydzie od kilku lat. Zeszłego lata burmistrz Fort Lauderdale powiedział, że miasto było: Zatwierdzony Propozycja budowy tunelu łączącego miasto w kierunku plaży, coś jest Piła K „Naprawdę innowacyjny sposób na zmniejszenie zatorów na drogach”.

Oba nowe projekty wynikają z dużej liczby zgłoszonych ryzyk i strategicznej reorientacji w firmie. Chociaż Boring miał kiedyś wielkie plany na lata budowy tuneli łączących Waszyngton i Baltimore i innych, które miały przetransportować mieszkańców Los Angeles na stadion Dodger, starania te zostały wstrzymane przez ograniczenia regulacyjne i przegląd środowiskowy, Bloomberg Uwagi. Na znak rozdrażnienia firma podobno usunęła wszelkie odniesienia do projektów ze swojej strony internetowej.

„Myślę, że można ogłosić tych zmarłych” – powiedziała wówczas Bloombergowi Dina Pelzer, szefowa strategicznego doradztwa gospodarczego.

Z drugiej strony, inne wciąż aktywne projekty nie zdołały wygenerować takiego poziomu szumu, jaki osiągnęły inne biznesy poboczne Muska. Na przykład w Las Vegas, gdzie obecnie jest nudno Pracuje Tunel, który prowadzi kierowców do Centrum Kongresowego Las Vegas, a samochody nadal mogą osiągać prędkość maksymalną około 35 mil na godzinę. I muszę jeździć jeden po drugim. Opublikowane filmy pokazują pasażerów korzystających z tunelu przez pół minuty idealny.

Z czysto praktycznego punktu widzenia georeorientacja Boringa ma sens, szczególnie w Teksasie. Na przykład Tesla jest oficjalnie on się przeprowadził Jej siedziba znajdowała się od Palo Alto do Austin w zeszłym roku, podobnie jak Musk samego siebie. Teksas i Austin również doświadczyły największego napływu pracowników technologicznych imigracja Również podczas pandemii, chociaż zdarzają się Oznaki Część tej zmiany jest przynajmniej częściowo uregulowana Na zewnątrz.

Obszary miejskie Teksasu i Florydy, w których w dużej mierze brakuje metra i innych form transportu publicznego, słusznie potrzebują gruntownego przeobrażenia infrastruktury transportowej. Niezależnie od tego, czy tępe, ale słabe lampy mogą mieć znaczenie w tym dziale, tak czy inaczej, zupełnie inna rzecz.

READ  Rynki chińskie powróciły do ​​handlu, a indeks Hang Seng spadł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.