Microsoft rekrutuje firmę Certain Affinity, aby pomóc Halo Infinite

nieskończona aura To była kompletna modernizacja serii Halo. Gra zawiera zabawną, wszechstronną i dobrze dopracowaną kampanię dla wielu graczy, w pakiecie nawiązującym do starych dobrych czasów Xbox Live i odgłosu ładowania tarcz mocy. Powolne było również dodawanie nowej zawartości do doskonałego, ale irytującego trybu wieloosobowego, ale wydaje się, że pomoc jest w drodze w postaci studia Austin Certification Affinity, które ma pomóc 343 Industries w „dalszym rozwoju”. nieskończona aura. „

Pojawiają się wiadomości najkrótsze posty na stronie internetowej Certain Affinity, w której zaznaczono, że studio „pogłębi nasze relacje z 343”. Założona w 2006 roku przez Maxa Hubermanna, byłego lidera gry wieloosobowej i sieciowej serii Halo, pewne powinowactwo Wypracowała niszę jako sklep pomocniczy, znacznie pomagając w rozwoju gier w Call of Duty i Witam Perks.

Zatrudnienie niektórych Affinity wydaje się być zgodne z ostatnimi komentarzami 343 dotyczącymi wysiłków deweloperów Halo zmierzających do ekspansji w celu zaspokojenia zapotrzebowania na szybsze aktualizacje i szybszy rytm zawartości. W odpowiedzi na fanów na Reddicie, Brian Jarrard, Community Manager w 343, Mów całkiem szczerze O „wyzwaniach i ograniczeniach”, przed którymi stoi studio, wspierając je Brak finału.

Na pewno nie cieszymy się, że nie jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom gracza i społeczności, to trudna sytuacja, która zajmie zespołowi czas na pracę. Na razie skupiamy się na S2 i w nadchodzących tygodniach będziemy mieli więcej do powiedzenia na ten temat. W międzyczasie dzieje się dużo planowania produkcji, kosztów, planowania, obsady personelu itp., co tak naprawdę nie sprzyja regularnym szczegółowym aktualizacjom. Rozumiemy, że społeczeństwo jest po prostu niecierpliwe i szczerze mówiąc, myślę, że jest to zrozumiałe, zmęczone słowami. Potrzebujemy tylko trochę czasu, aby zespół dopracował się szczegółów, a wtedy z pewnością będziemy mogli podzielić się jak najwięcej.

Po ekscytującej premierze rozmowa o nieskończona aura Pogorszył się w dużej mierze z powodu frustracji społeczności z powodu braku nowych treści i niezadowalającego modelu sezonowego. Frustracje te nasiliła decyzja o ciągłym opóźnianiu ważnych funkcji, takich jak: Kampania w trybie współpracy i edytor map Forgei długie przerwy Pełna linia boczna trybu wieloosobowego.

READ  Prawda kryjąca się za wirusowym zdjęciem przedstawiającym stosy skradzionych kart Pokemonów

Dostawać Brak finału Top Speed ​​będzie długą, powolną pracą dla 343 i partnerów, ale studio przygotowuje się do nadchodzącego drugiego sezonu – Nazywa się samotne wilki – Jako pierwszy mały krok, dzięki dwóm nowym mapom, nowym trybom gry wieloosobowej i profilowi rój dysków.

nieskończona aura Sezon drugi rozpoczyna się 3 maja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *