Microsoft twierdzi, że podgląd ray tracingu na Xbox Minecraft był błędem

Microsoft rozpoczął testy Maine Craft Ray tracing na Xbox na początku tego tygodnia, a teraz gigant oprogramowania twierdzi, że to błąd i zostanie usunięty. Wersja zapoznawcza Maine Craft Polecane dla testerów Xbox z ulepszeniami dla konsol Xbox Series X/S i możliwością włączenia ray tracingu.

„Poprzedni Maine Craft Podgląd kompilacji dostępny dla niejawnych testerów Xbox nieumyślnie zawierał kod prototypu do obsługi ray tracingu na konsolach Xbox” Maine Craft drużyna w tweecie. „Ten prototypowy kod został usunięty z podglądu i nie wskazuje na najbliższe plany na przyszłość dotyczące obsługi ray tracingu na konsolach”.

Pomimo Pierwotnie dokuczanie Maine Craft Ray tracing na Xbox Series X dwa lata temu, Microsoft wyraźnie nie jest gotowy do wprowadzenia tego w najbliższej przyszłości. Oświadczenie Microsoftu pozostawia otwartą kwestię dalszego pojawiania się ray tracingu Maine Craft Jednak w przypadku konsol Xbox Series X/S w pewnym momencie.

Przetestowaliśmy obsługę ray tracingu w Maine Craft Przejrzyj kompilację i było jasne, że wczesny niezoptymalizowany kod wymaga osobnych pakietów i rozwiązań, aby w pełni działać. Ray tracing jest obecnie dostępny tylko Dostępne o Maine Craft dla WindowsaJest ulepszony przez aktualizację DLSS Nvidii, aby poprawić liczbę klatek na sekundę. Microsoft może dążyć do łączenia plików Wsparcie Xbox dla FSR 2.0 firmy AMD ulepszyć Maine Craft Liczba klatek na sekundę ze śledzeniem promieni na Xbox Series X/S, ale nie spodziewaj się, że pojawi się to w najbliższym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.