Realme z Chin wprowadza na rynek swój pierwszy smartfon z wyższej półki za granicą

Chińska marka smartfonów Realme przygotowuje się do wprowadzenia swojego pierwszego smartfona z wyższej półki za granicą w przyszłym tygodniu, aby zwiększyć swój udział w rynku w Europie i kontynuować szybki wzrost.

Ten ruch ustawi firmę, która rozpoczęła działalność w 2018 roku, przeciwko takim jak jabłko A Samsung dominujący zarówno w segmencie high-end, jak i u chińskiego konkurenta Xiaomi który szybko rozrósł się za granicą.

Smartfony GT 2 i GT 2 Pro zostaną zaprezentowane w poniedziałek na dorocznym Mobile World Congress w Barcelonie w Hiszpanii. Jest to pierwszy występ firmy na największej na świecie konferencji handlowej dotyczącej telefonów komórkowych, potwierdzający chęć zwiększenia udziału w rynku poza Chinami.

„W Chinach i na rynku europejskim chcemy skupić się na penetracji rynku high-end”, powiedział dyrektor wykonawczy Realme Sky Li w ekskluzywnym wywiadzie, zgodnie z tłumaczeniem oświadczeń mandaryńskich CNBC.

„Na rynku europejskim, jak również na każdym innym rynku, pozycjonujemy się, aby oferować niedrogie telefony o wyjątkowej wydajności i nowoczesnym wzornictwie. A na rynku europejskim mamy tę samą strategię”.

szlachetne cele

Realme może nie być dobrze znane konsumentom w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych, ale szybko się rozwija. W czwartym kwartale Realme sprzedało 20,65 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 48% rok do roku, wynika z danych Counterpoint Research. Tymczasem Apple odnotował spadek, a Samsung tylko 8% wzrost.

Realme jest jednak stosunkowo niewielki, a jego udział w rynku globalnym wynosi zaledwie 6%. Apple sprzedało około 81,5 miliona smartfonów w grudniu, na przykład, jak wynika z danych Counterpoint Research.

Sfotografowano smartfon Realme GT 2 Pro. Chiński producent smartfonów ma nadzieję, że pierwsze urządzenie z wyższej półki pomoże mu zdobyć udział w rynku w Europie i innych regionach.

prawdziwy ja

Ale Realme poczyniło postępy na rynkach, a konsumenci bardziej zwracający uwagę na cenę uważają, że jego tanie, ale wysokiej jakości telefony są atrakcyjne. Jest drugim co do wielkości operatorem smartfonów w Indiach.

CEO Lee ma nadzieję utrzymać ten zdrowy wzrost w tym roku.

„W 2021 r. osiągnęliśmy 50% wzrost. W ciągu ostatnich trzech lat utrzymaliśmy wysoki wzrost. W 2022 r. chcemy utrzymać stopę wzrostu na poziomie 40% lub 50%” – powiedział Lee CNBC, dodając, że Firma chce sprzedawać więcej, z 85 milionów telefonów na całym świecie.

Apple, Samsung Wyzwanie

Realme stoi przed wieloma wyzwaniami w dążeniu do udziału w rynku high-end, w szczególności próbuje przekonać konsumentów do kupowania swoich urządzeń zamiast kupowania ich od znanych firm, takich jak Apple, Samsung, a nawet Xiaomi.

GT 2 będzie sprzedawany w sprzedaży detalicznej za około 600 USD, podczas gdy GT 2 Pro zacznie się od około 800 USD.

„Następnym wyzwaniem będzie przekonanie klientów, którzy są przyzwyczajeni do kupowania znanych marek, aby płacili ceny podobne do Realme” – powiedział CNBC Harmeet Singh Walia, główny analityk Counterpoint Research.

W związku z tym, choć stanie przed pewnymi wyzwaniami ze strony Samsunga i Apple, stanie również przed wyzwaniem ze strony dostawców takich jak Xiaomi i OnePlus, którzy sprzedają urządzenia w podobnym lub pożądanym przedziale cenowym.

READ  Google zaczyna się budzić! Wyszukiwarka uruchamia funkcję „język globalny”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *