Red Lobster’s Endless Shrimp, spadek klientów szczegółowo opisany we wnioskach o upadłość

grać

Ogłoszenie upadłości firmy Red Lobster na podstawie rozdziału 11 i zamknięcie kilku lokalizacji sieci z Florydy następuje w okresie największego zadłużenia, karuzeli dyrektorów generalnych, kontrowersji związanych z krewetkami „wszystko, co możesz zjeść” i ogólnego spadku liczby gości.

Dokumenty upadłościowe złożone w Middle District na Florydzie szczegółowo opisują problemy Red Lobster na wiele sposobów, w tym na przykład spadek liczby gości o 30% od 2019 roku. W 124-stronicowym dokumencie uzyskanym we wtorek przez USA TODAY wyjaśnił dyrektor generalny Red Lobster Jonathan Tibus. Sieć restauracji serwujących owoce morza ogłosiła w niedzielę upadłość i dlaczego popiera tę decyzję.

„W ostatnim czasie Dłużnicy stanęli w obliczu szeregu wyzwań finansowych i operacyjnych, w tym trudnego otoczenia makroekonomicznego, rozdętego i nieefektywnego zasięgu restauracji, nieudanych lub nierozważnych inicjatyw strategicznych oraz zwiększonej konkurencji w branży restauracyjnej” – stwierdził Tibus we wniosku o upadłość. . Dokument.

Kiedy 11 stycznia Dibus został zatrudniony na stanowisku dyrektora ds. przychodów Red Lobster, zanim został mianowany dyrektorem generalnym, „od razu stało się jasne, że wyniki Red Lobster pogarszają się i dzieje się tak od kilku lat” – wynika z akt.

„Roczna liczba gości Red Lobster spadła o około 30% od 2019 r. i poprawiła się jedynie nieznacznie w porównaniu z poziomem epidemii obserwowanym w latach 2020 i 2021” – stwierdził Dibus. „Chociaż sprzedaż netto Red Lobster wzrośnie o około 25% w latach 2021–2023 (co oznacza umiarkowane ożywienie po pandemii Covid-19), sprzedaż netto zaczęła wykazywać znaczny spadek w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy”.

Z wniosku o ogłoszenie upadłości wynika, że ​​Red Lobster ma 294 miliony dolarów zadłużenia.

READ  DeSantis 6 stycznia przeprosiny upomniane, gdy Disney próbuje zdyskwalifikować sędziego procesowego – najnowsze aktualizacje

Gdzie znaleźć ciasteczka Cheddar Bay: Ulubione ciasto fanów Red Lobster jest nadal dostępne w sklepach

Przepływy pieniężne Red Lobster gwałtownie spadły

Tibus podał, że Red Lobster odnotował stratę netto w wysokości 76 mln dolarów w roku finansowym 2023. Straty gotówkowe, w tym 31 mln dolarów od czerwca 2023 r. do września 2023 r., doprowadziły do ​​gwałtownego spadku przepływów pieniężnych Red Lobster – stwierdził dyrektor generalny w dokumencie.

Oczekiwano, że Red Lobster wygeneruje „znaczną ilość gotówki”, aby odrobić straty gotówkowe do grudnia, ale sytuacja nie uległa poprawie.

„Pod koniec 2023 roku stało się jasne, że sezonowego wzrostu przychodów nie da się wyleczyć kryzysu płynności firmy” – powiedział Dibus.

Według Dibusa działalność firmy Red Lobster nadal odnosi sukcesy z następujących powodów:

◾ Ceny menu rosną w całej branży restauracyjnej ze względu na inflację, co sprawia, że ​​potencjalni konsumenci są mniej skłonni do jedzenia poza domem.

◾ „Istotna część” umowy najmu 687 powierzchni przez Red Lobster jest wyceniana powyżej wartości rynkowej. Spółka poniosła 190,5 mln dolarów z tytułu zobowiązań leasingowych, w tym ponad 64 mln dolarów z tytułu nierentownych sklepów.

◾ Decyzje operacyjne byłego zarządu, które w ostatnich latach zaszkodziły sytuacji finansowej firmy.

Czy Ameryka straci czerwonego homara? Zmieniające się czasy niosą ze sobą radykalne zmiany w menu, historii i perspektywach

Badane są nieograniczone i nieskończone kombinacje menu krewetek

Tibus przytacza godny uwagi przykład złego zarządzania, a były dyrektor generalny Red Lobster, Paul Kenney, dodał do menu nieograniczoną liczbę krewetek jako stałą pozycję za 20 dolarów „pomimo znacznych sprzeciwów ze strony innych członków zarządu firmy”, jak wynika z wniosku o ogłoszenie upadłości.

Decyzja Kenneya w sprawie nieograniczonej krewetki kosztowała Red Lobster 11 milionów dolarów i obciążyła firmę „uciążliwymi obowiązkami dystrybucyjnymi, szczególnie w przypadku inwestora Thai Union” – stwierdził Tibus we wniosku o upadłość.

READ  Czwarty muzułmanin zabity w Albuquerque po tym, jak władze twierdzą, że 3 podobne zabójstwa mogą być powiązane

Według Dibusa Red Lobster bada okoliczności decyzji Kenny’ego, w tym to, czy on i Thai Union stoją za problemami z dostawami, które spowodowały niedobór krewetek. Dodał, że restauracje przez kilka dni, a nawet tygodni nie jadły niektórych rodzajów krewetek.

Związek tajski był również mocno promowany w sklepach Red Lobster, do czego Kenney zachęcał, Tibus stwierdził we wniosku o ogłoszenie upadłości. Kenny wyeliminował dwóch dostawców panierowanych krewetek dla Red Lobster, pozostawiając związkowi macierzystemu umowę na wyłączność, co spowodowało wyższe koszty dla sieci restauracji serwujących owoce morza – czytamy dalej w dokumencie.

Firma USA TODAY nie była w stanie zlokalizować danych kontaktowych Kenneya, a firma Red Lobster nie odpowiedziała na e-mail z prośbą o ich podanie.

„Najlepszym rozwiązaniem jest restrukturyzacja”

Aby postawić Red Lobster na nogi, Dibus powiedział, że „stworzył trójstronny strategiczny plan priorytetów”. W ogłoszeniu upadłości opisał, że plan obejmuje zapewnienie Red Lobster „wspaniałego miejsca pracy” poprzez skupienie się na kulturze i utrzymaniu pracowników, dalsze zapewnianie „spójnych doświadczeń i doskonałej obsługi klienta” oraz zmniejszenie struktury kosztów firmy bez uszczerbku dla jakości. Piłowanie.

Po zamknięciu i zwolnieniu 13 maja 93 nierentownych sklepów Dibus powiedział, że Red Lobster pracuje obecnie nad identyfikacją i wyeliminowaniem nieproduktywnych wydatków we wszystkich działach. Prezes powiedział, że firma próbowała przenieść pracowników „obciążonych finansowo” sklepów do pobliskich lokalizacji i zrestrukturyzować kadrę kierowniczą średniego szczebla.

„Ta restrukturyzacja to najlepsza droga naprzód dla Red Lobster. Pozwala nam stawić czoła kilku wyzwaniom finansowym i operacyjnym, wyjść z niej silniejszym i ponownie skoncentrować się na naszym wzroście” – stwierdził Tibus w niedzielnym wieczorem oświadczeniu. „Wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszych pożyczkodawców i dostawców, pomoże nam szybko i skutecznie zakończyć proces sprzedaży, koncentrując się na naszych pracownikach i gościach”.

READ  Oto, co naukowcy wiedzą o erupcji wulkanu Tonga

Dodane przez Gabe’a Howry’ego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *