Baldur’s Gate 3 „wygląda tak żywo”, ponieważ do ożywienia postaci zaangażowało się 248 aktorów

Aby ożywić obsadę, w tym NPC, w Baldur’s Gate 3 wykorzystano wiedzę specjalistyczną i przechwytywanie ruchu 248 aktorów.

Tak twierdzi dyrektor ds. wydajności Alona Baranova, która w weekend zamieściła na platformie Xitter długi post, w którym szczegółowo opisał, ile pracy włożono w to, aby Twoje ulubione gry wyglądały „tak żywo”.


12 The Great Baldur’s Gate 3 Wskazówki i taktyki dla początkujących – Jak najlepiej rozpocząć grę Baldur’s Gate 3.

„[For a]„W prawie wszystkich nagranych przez nas dialogach przechwyciliśmy także dane dotyczące mocap aktorów. Oznacza to, że wszystkich 248 aktorów, wszystkich NPC, a nie tylko towarzysze, nosili kostiumy mocap, a ich ruchy, gesty i wybory cielesne zostały zarejestrowane” – wyjaśniła Baranova. i wyślij go wraz z plikami audio do wykorzystania przez animatorów gry. Dlatego występy wyglądają tak żywiołowo.”

Wyjątki od reguły? Zwierzęta mają oczywiście dodatkowy dialog – Baranova podaje przykład, kiedy widzi biegnącą postać z lotu ptaka podczas mówienia – a także przerywniki filmowe i „czasami”, kiedy aktor jest kontuzjowany lub nie może nagrać mocap. z ich liniami głosowymi.

Co oznacza, że ​​kultowa głowa się trzęsie [Jennifer English] Zrobiłem jak serce cienia On był „Właściwie Jane kręci głową” – mówi Baranova. Militarystyczne wybryki i wybryki Laya były fizycznym wyborem Devory Wilde dla tej postaci. Teatralny blask Neila Newbona w roli Astariona jest częścią wyborów obsady.

„Jako reżyser wykonawczy naszym zadaniem jest współpraca z reżyserem dźwięku” – wyjaśnia Baranova. (Dzięki, gry komputerowe).

READ  Android Auto otrzymuje przydatną funkcję Map Google, która pozwala uniknąć paniki na parkingu

„Kiedy oglądasz dialogi w grze, nie tylko słyszysz głosy aktorów, ale także widzisz ich grę fizyczną, a także oczywiście piękną pracę animatorów z Larian Studios, którzy wykorzystali pliki, które wysłaliśmy do stworzyć gotowy produkt.”

Larian wydał pierwszą „dużą” aktualizację do Baldur’s Gate 3, której twórca stwierdził, że będzie ona miała na celu eliminowanie 1000 dość dużych błędów, a także „problemy z balansem, płynnością gry i nie tylko”. Jak zażartował Larian, jest on tak ogromny, że nie można w pełni opisać szczegółów łatki na Steamie, ponieważ przekracza limit tekstu platformy.

Ta obszerna pierwsza aktualizacja pojawia się po tym, jak Larian ogłosił, że Baldur’s Gate 3 trafi na konsolę Xbox przed końcem tego roku.

Po rozmowie z szefem Xbox, Philem Spencerem, na targach Gamescom na początku tego tygodnia, Larian ujawnił, że zrezygnował z podzielonego ekranu Series S jako „rozwiązanie” mające na celu przeniesienie RPG akcji na konsole Microsoftu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *