Impossible 7′ Opens Soft na trzecim miejscu – The Hollywood Reporter

Tomowi Cruise’owi nie udało się dokonać pozornie niemożliwego w Chinach w ten weekend: ożywić dawną siłę kasową Hollywood na drugim co do wielkości rynku kinowym na świecie.

Mission: Impossible – Dead Reckoning, część 1 Bardzo przegapił weekend otwarcia w Chinach, gdzie zadebiutował na trzecim miejscu za parą wiszących chińskich piosenek.

Kontynuacja Paramount i Skydance otworzyła się na zaledwie 25,9 miliona dolarów od piątku do niedzieli, co stanowi gwałtowny spadek od Misja: Niemożliwy FalloutOtwarcie za 76 milionów dolarów w 2018 roku. Chiński dramat o sztukach walki nigdy nie mów nigdytymczasem zarobił 46,1 miliona dolarów, a następnie odniósł krajowe animowane sukcesy Chang An Z 43,9 milionami dolarów.

nigdy nie mów nigdyNapisany i wyreżyserowany przez ulubionego krajowego komika Wanga Baoqianga (Zagubiony w TajlandiiI Detektyw z Chinatown), zarobił 211,5 miliona dolarów od otwarcia 6 lipca. Chang Annajnowszy film wiodącego pekińskiego studia animacji Light Chaser, który wystartował 8 lipca i ma obecnie łączną wartość 96,1 miliona dolarów.

Aplikacja do prognozowania sprzedaży biletów Maoyan Misja: Niemożliwa 7 Aby zakończyć swój bieg w Chinach z zaledwie 60 milionami dolarów, mniej niż M: Mam 6 lat181 milionów dolarów w 2018 roku i M: Mam 5 lat136,7 mln USD w 2015 r.

Krajowe oceny najnowszej roli Cruise’a jako Ethana Hunta były niezwykle wysokie. Film uzyskał 9,4 punktów na Maoyan, 9,5 na Alibaba’s Taopiaopiao i 7,9 na Douban – bardzo zdrowe liczby. Ale chińscy kinomani nie oglądają amerykańskich filmów tak jak kiedyś.

Wyniki kinowe w Chinach za pierwszą połowę 2023 roku stały się dostępne na początku tego miesiąca – a liczby są dość ponure jak na Hollywood.

READ  Niemożliwe - Pościg w martwym samochodzie - Różne

Po nagłym zniesieniu surowych blokad związanych z COVID-19 pod koniec zeszłego roku, Chiny wznowiły import amerykańskich filmów na poziomie sprzed pandemii w 2023 r., co jest jednym z wielu posunięć Pekinu mających na celu wysłanie światu sygnału, że są ponownie otwarte dla biznesu. Według Artisan Gateway w pierwszej połowie 2023 roku w chińskich kinach pojawiły się 24 amerykańskie filmy, tylko o dwa mniej niż w tym samym okresie 2019 roku.

Ogólnie rzecz biorąc, chiński rynek kinowy odnotował ostatnio silne ożywienie. Przychody z biletów do kina wyniosły łącznie 3,8 miliarda dolarów (26,3 miliarda CNY) w pierwszych sześciu miesiącach roku, co oznacza spadek o zaledwie 16 procent w porównaniu z 2019 rokiem (oraz 54 procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, kiedy chińskie kina nadal były utrudnione przez masowe blokady).

Tymczasem chińskie filmy krajowe znów pojawiają się w ten weekend nigdy nie mów nigdy I Chang AnPotężna informacja zwrotna — robienie więcej interesów niż kiedykolwiek wcześniej. W pierwszej połowie 2023 roku, dzięki dynamicznie rozwijającemu się sezonowi premier chińskiego Nowego Roku, łączna sprzedaż chińskich tytułów wzrosła do 2,8 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 27 procent w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzedzającym pandemię.

Analitycy zauważają, że pozostały niedobór zarobków wynika prawie wyłącznie z niższych zarobków amerykańskich filmów w Chinach. Chociaż hollywoodzkie bieguny wróciły do ​​Chin w zdrowym tempie, łączna sprzedaż biletów na filmy amerykańskie wyniosła zaledwie 592 miliony dolarów w pierwszych sześciu miesiącach roku, co stanowi gwałtowny spadek z 1,9 miliarda dolarów zarobionych w tym samym okresie w 2019 roku.

Stosunkowo duże nadzieje wiąże się z potencjałem zysków Grety Gerwig i Warner Bros. lalka Barbie, który otwiera się w Chinach w piątek. Ale amerykański film będzie musiał stawić czoła bardzo silnej krajowej konkurencji. Pierwsza część chińskiego reżysera Wuershan’s Trylogia FengshenaNazywa się China’s Answer Władca PierścieniOtwarcie w czwartek może poszczycić się gwiazdorską obsadą i największym budżetem produkcyjnym ze wszystkich filmów w historii chińskiego kina.

READ  UTA awansuje 26 na partnera UTA; Największe promocje partnerów w historii agencji — termin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *